ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
۱.سروناز/هفته ۳۵/دختر
۲. زهره جون/هفته ۳۴/دختر
۳. روناک/ هفته 33/پسر
۴. Nedaa/ هفته ی ۳۰/پسر
۵. 2015/هفته۳۰/ پسر
۶. الهام گلی /هفته 28/دختر
۷. کژال / هفته 27 / پسر
۸. Sahraa71 /هفته 2۵/ پسر
۹. بن سای/هفته ۲۳/پسر
١۰. سحر بانی /هفته ۲۳ / پسر
11.shiningdiamond/ هفته 21/ پسر
١2. roshanak7367/هفته ۲۰/دختر
١3. لی لی /هفته 15 / دختر
١4. ستی ۶۹/ هفته ۱۶
١5. کتایون خانم/ هفته 16 /احتمالا دختر
16.نوعروس قدیمی /هفته 13
١7. **مینو** / هفته ۱۲
١8.atefejjj/ هفته 9
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
دوستان سلام
میگم من خیلی خیلی کم ب پوستم میرسم
من شوینده چی بزنم ب پوستم ؟ عیبی نداره شوینده بزنم ؟ منظورم فیس واشه
پوستم خیلی کدر شده اصلا
و اینکه موهام خیییییلی سفیده قبلا حنا میزدم ک ول کردم چون میگن سقط میاره
حالا ک ناجور شده موندم چ کنم
سوال دیگم اینکه روغن تراپی موها هم تو بارداری عیبی داره؟
کلا چکارا کردین برا زیبایی پوست و موهاتون
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
گفتین سرویس خواب
دیروز تازه سرویس خواب پسرمو اوردن نصب کردن
از کیفیت و خوش قولی و قیمت و خدمانشون بسیااااار راضی بودم
تختدکنار مادر هم گرفتیم دلیجان مدل ویرا که خیلی راضیم
خلاصه که پسری چون زود اومد اتاقش تازه اماده شده
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
راستی در مورد نزدیکی هم بگین
میشه نزدیکی داشت تو بارداری؟
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
یوتاب جونم مباااارکه
به دل خوش انشالله
بنسای جان دکترم گفت اگ اذیت نمیشه اشکال نداره
بارداریمم سالمه خداروشکر گفت
حالا نمیدونم چکار کنم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
عاطفه جان دکتر من کلا تا قبل ان تی گفت رابطه نداشته باش ارگاسم نشو ، بعد ان تی هم که جفتم سرراهی بود باز ممنوع بود
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
عاطفه جان توی بارداری و شیردهی اکککثر مواد غذایی یا ماسک و... که بعنوان دارو استفاده میشن ممنوع هستن... یعنی بعیده کسی پیدا بشه بگه رنگ مو آزاده یا رژیم فلان آزاده... هر چی هست سالم و طبق سیستم بدن فرد و در حد نرمال نه بعنوان دارو باید استفاده بشه... حتی مصرف عرقیجات به شدت نهی شده چون همه ی آثارشون کشف نشده...
من خودم از ۳ ماه قبل بارداری تا همین الان که بیش از ۲ ساله، حتی رژ لب استفاده نکردم و بعد از شیردهی شروع کردم به استفاده از مرطوب کننده...
مو هم اکثرا ممنوعه و به نظرم بهتره ریسک نکنی... و برای سیاه کردن موهای سفیدت هم تا آخر شیردهی صبر کن بعد با رژیم هلیه ی سیاه که توی پیج haircare_sogand هست جلو برو...
درباره ی رابطه هم همه چیز بستگی به فرد داره، توی بارداری هورمونهای استروژن و پروژسترون به شدت بالا میرن و علائمش هم موی ضخیم و درخشان و پرپشته، پوست صاف و درخشانه انگار آب زیر پوست آدم رفته باشه و جوون شده باشه... اون بر اثر هورمون های جنسی هست... و خب میل خیلیا بالا میره اما خیلیا هم بخاطر مشکلاتی که دارن، دستور استراحت میگیرن و می تونن شرایط مختلفی داشته باشن از کلا ممنوع تا رابطه با ملاحظه...
باید با دکترت مشورت کنی ولی رابطه ی این دوران می تونه به شدت عالی باشه چون استرس بارداری وجود نداره و هورمونها هم بالا هستن?
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 308
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,579 in 285 posts
تشکر Given: 2,919
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,595
سلام دوستان
لیانه جان مبارکه انشالله به سلامتی و شادی گل پسرت رو بزرگ کنی ! خداروشکر که زایمان راحتی داشتی و راضی بودی عزیزم! بابت لطفت هم بینهایت سپاسگذارم
لیانه جان چندتا ازت سوال داشتم اینکه کلا هزینه بیمارستان برات با وی آی پی چقدر تموم شد و اینکه اون عمل زیبایی رو خودت خواستی یا خود دکترت برات انجام دادن؟
اولین بار بود میشنیدم که عمل زیبایی هم همزمان انجام میدن خیلی جالب بود
یوتاب جان وسایل گل پسرت مبارک باشه خداروشکر که به سلامتی همه چیز اکی شد راستی اسم شرکت تخت و کمد پسرت چی بود؟ قبلا گفته بودی من سیو نکردم
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
مرسی بابت حرفاتون
پس مرطوب کننده هم نزنم؟
من روتین پوستی داشتم فیس واش و ابرسان و ضدآفتاب پس هیچی نزنم فعلا
اینا ک گفتین پوست درخشان میشه و مو ضخیم میشه ک من فعلا پوستم کدر شده و ریزش مو هم دارم فقط موهام ی نمه نرم شده حالا احتمالا اینا تو ماهای بعد بارداری نشون میده خودشو یا من شنیدم فقط اونایی ک پسر دارن
ارسالها: 216
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,530 in 222 posts
تشکر Given: 2,279
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,530
عاطفه جان من مرطوب کننده و ضدافتاب استفاده میکنم.
ولی مثلا نرم کننده مو رو گذاشتم کنار یا ارایش نمیکنم.شاید کلا ۲ بار در طول بارداری .اونم نه اولها.منم موی سفید دارم ولی باهاش کنار اومدم .رنگ و اینا نمیزنم فعلا.
کرمهایی که واسه جوش هست یا لایه بردار ها خوب نیستن.ولی در حد کرم مرطوب کننده خالی یا ضدافتاب رو استفاده کن.البته بازم میتونی از دکترت بپرسی.
برای رابطه تا ان اتی صبر کن که وضعیت جفت رو چک کنید.منم مشکل خاصی نداشتم نه درد نه لکه بینی ولی تو ان تی جفتم پایین بود و تو انومالی اومد بالا. که دیگه دکتر گفت مشکلی نداره ولی در کل تمام حرکاتت تو بارداری باید با احتیاط باشه.