ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
۱۴۰۰/۹/۷، ۱۲:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۷، ۱۲:۵۵ عصر، توسط Sadaf_khanom.)
خواهش میکنم
،
آوین معنی عشق نمیده اینو بهت بگم این چیزی که تو گوگل سرچ کردی صحیح نیست اون ئه وین هست که معنی عشق میده اینم در نظر بگیر و متکی به اینترنت نباش
،
امیدوارم این اخلاقت روهرچه زودتر ترک کنی چون داری مادر میشی و این جلب رضایت همه اصلا چیز خوبی نیست!
،،
هانا اسم بین المللیه خیلیم زیاده ولی قشنگه
ممکنه با حنا اشتباه گرفته بشه اینم درنظر بگیر
هانا ❤
در زبان ژاپنی به معنی گل،حالت زیبای یک زن
در زبان یونانی به معنی شکوفه
در زبان انگلیسی به معنی بخشنده
در زبان عبری به معنی نیکی
و در زبان کردی به معنی نور چشم و پناه
است
،
آوین
به معنی اب پاک هستش
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۰/۱۰/۲، ۰۱:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۲، ۰۱:۴۷ عصر، توسط نسیمه جااان.)
اسم نورا رو دوس دارم ،اگه یه روزی دختر دار شدم جز گزینه هام هست
اسم ماهور رو هم دوست دارم
آیلار
ایلماه
تلما
آیتکین
ترمه
ترنج
ترنم
تبسم
اینام به عنوان پیشنهاد از طرف من به عاطفه جان
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
ممنون که برام کلی اسم نوشتین
فعلا که آوین دوس دارم بنظرم خاصه
دیبا هم خوب بود
مرسی
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
آویده هم اسم قشنگیه. معنیش گویا یعنی مشتاق.
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
عاطفه جون اسم خاص نداریم
،
ستی لیته جون
آوید اسم اسپرت هستش و اون ه اخر تانیث
،
آوید : به معنی دانش و خرد
آویدا : به معنی بانوی دانشمند
مِهرآوید : به معنی دوستدار دانش
،
شاید خواستی دقیقتر بدونی
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
به نظر من اینا که گفتی همهشون قشنگن برای عاطفه. مرسی عزیزم.
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
خواهش میکنم عزیزم
،
عاطفه جون دچار وسواس فکری شده و نمیتونه انتخاب کنه چون دلش میخواد همروراضی نگه داره و این خوب ممکن نیست
هر اسمیم انتخاب کنه باز یه اسم دیگه رو میپسنده تا وقتی که خودش راضی نباشه انتخابی شکل نمیگیره..
پس این یه باور اشتباهه که اسم خاص باشه تک باشه زیبا و یدونه باشه چون همونطوری که هر بچه ای واسه مادروپدرش تک هستن اسمشونم تکه پس نباید روی این قضیه پافشاری کرد
حالا نه عاطفه هر دوست عزیز دیگه ای که انشالله در اینده خواست بچه دار بشه و خواست اسمی انتخاب کنه این نکته رو درنظر بگیره که..
قشنگترین و زیبا ترین و کلا همه ی "ترین" ها صفت های هستن که ما خودمون به اطرافیانمون میدیم !
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
صدف جان درست میگه
وسواسی شدم از طرف بقیه
ولی فعلا شدید آوین رو دوس دارم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شماره مجازی تیندر
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
مهر آوین هم هست
نینی متولد چه ماهیه؟
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021