ارسالها: 216
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,530 in 222 posts
تشکر Given: 2,279
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,530
اره واقعا سخته نونا جون.به قولی یه سنی میرسن که نمیشه چشم ازشون برداری . واسه این گفتم یکی دوماه اولم نمیشه درس خوند به خاطر بحث افسردگی بعد زایمان و اینکه بدن مادر تحلیل میره .خستگی .شوکی که وارد شده و اینکه تا بیاد دستت که باید چی کار کنی.وگرنه کاملا درسته نی نی اولش خوابش بیشتره ولی تا مادر بیاد با شرایط کنار بیاد این دوره گذشته .مگر اینکه خیلی زرنگ باشه سریع خودش رو جمع کنه.
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
من الان دارم درس میخونم کم و بیش
ولی نمیدونم اوضاع چجوری میشه
سروناز جان تا ۳۵ سالگیه لیسانس
من کار خودمونو دوس ندارم چون ب روحیاتم سازگار نیس
کمکی هم دارم ینی من کار خاصی ندارم در واقع
اشپزی هم نمیکنم
بعد دنیا اومدن بچم احتمالا فقط بچه رو نگهدارم و نهایتا دو ساعت کار خونه داشته باشم
بازم نمیدونم
ولی برنامه ریزی کردم ک استخدام شم واقعا یکی از اهدافمه
متاسفانه تئوری کم میارم
خسته هم هستم اما میگم انسال تا اخر سال گفتن ی ازمون هست دارم خودمو میرسونم ب سختی
ک بعد دنیا اومدن بچم فقط ب ی مرور نیاز باشه ک اونم وقتی بچه خوابه بتونم بخونم
باااازم نمیدونم چی میشه
خدا کنه خوب پیش بره
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
کاش قبل از مادر شدن میدانستم بچهها آدم رو به فنای سگ میدن. اون وقت نه فقط برای میکرو، که حتی برای طبیعی هم اقدام به چنین غلطی نمیکردم.
کاش میدانستم بعد از بچه باید گل بگیرم اون زندگی رو.
کاش بقیه اونها که نمیدانند بدانند. ما خودمونو پاره کردیم پیام رو برسونیم، بعدا نیایید اینجا بنویسید کاش میدانستم فلان و بهمان.
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
ترگل عالي بود
من امروز گفتم كاش ميتونستم سر به نيست بذارم برم
ولي نيم ساعت بعد كه چشماش خوابالو ديدم كه پلكاش سنگين شده بود و داشت بهم نگاه ميكرد دلم براش سوخت ، نميدونم چرا هميشه بعد از اينكه اين جمله از دهنم مياد بيرون عذاب وجدان ميگيرم
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
حالا کجاشو دیدی بذار بزرگ شن
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
لیانه و ترگل منم گاهی میگم این جمله هارو دقیقا بعدش یه کاری میکنه به غلط کردن بیوفتم...