ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
کارهای دیروز
دو سری لباسشویی زدم و لباس ها رو پهن کردم
ناهار پختم و سالاد درست کردم
ظرف ها رو شستم
کابینت آبچکون رو با اسکاچ کفسابی کردم
جاروبرقی زدم خونه رو
گردگیری کردم
سرویس رو شستم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
کارهای دیروز انجام دادم:
ماشین روشن کردم لباسای بچه ها رو شست و پهن کردم و خشک شد جمع کردم
اتاق خواب رو مرتب کردم
سرویس بهداشتی و حموم رو شستم با جرم گیر غلیظ
ناهار درست کردم دومدل:,برای همسرخان و دخترخان
فرنی پسرم رو درست کردم و دادم بهش
خونه رو جارو کشیدم
سینک و ابچکان رو سابیدم و تمیزش کردم
ودراخر هم از کمر درد مردم!!
فاطمه هستم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
منم امروز کشوهای کمد خودمو مرتب کردم ، ۹۰ درصد لباسام به دلیل اینکه قابلیت شیردهی ندارن نمیتونم بپوشم
روتختی شستم
بقیه اشم کارای همیشگی که تموم نمیشه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
من دیروز از صبح یه کوه ظرف رو شستم
کمپیارو گذاشتم تو جاهاش و همسر گذاشت تراس
بقیه هم جابحجا کردم
تطی حرکتی روی کابینتمو خالی کردم و ۴تا برقی گذاشتم روش و پاسماوری و کفگیر ملاقه هارو جمع کرد, حا ادویه هامم جمع کتم راضیم از خودم
گازو تمیز کردم
دوبار جارو کشیدم, تی کشیدم, گردگیری کردم
مبلامو دو خونه چیدم, روفرشی رو توی حمام تکوندم و پهن کردم باز و جای بازی پسری رو بزرگتر درست کردم
دو تا ماشین زدم
یه گلدون از گلدونای خوونه رو اوردم توی اتاق و برگاشو زدم به دیوار
ارسالها: 1,074
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,752 in 889 posts
تشکر Given: 10,842
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,682
بچه ها وقتی بیش از یکبار لباسشویی رو روشن می کنین کجا لباس ها رو پهن می کنین ؟آخه این بند آپارتمانی ها مگه ظرفیت شون بیش از یک بار هست؟
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
ارتاتام من صبر میکنم سری قبلی ها کمی خشک بشن بعد اونا رو میذارم رو شوفاژ،سری بعدی رو میریزم تو ماشین
فاطمه هستم
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
خب اونو نمی گم. منظورم همون بند رخت هست. چرا یه طناب نبستی تو تراس?