ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,296 in 182 posts
تشکر Given: 987
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,486
ممنون نسمیه جان
اره قشنگ میشه، اگه فقط نارنج بزارین قشنگتر هم میشه چون همه تقریبا یه اندازه رشد میکنه
اگه واسه هفت سین میخواین سبز و پرپشت باشه به زوودی زود باید بزارین که تا عید خوب رشد کنه
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
من نارنج ندارم ،شنبه برم بخرم که دونه هاشو جدا کنم
مرسی از اموزشت ،گل قشنگم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
مرسیرثمین جون من امروز میذارم
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
ثمین جان چه هفت سین خاصی ... ظرف هات همون وسایل ساده آشپزخونه هست ...
سبزه رو من فکر کردن گلدون آماده گرفتی ... خیلی باحاله ...
امسال احتمالا سال تحویل توی سفر باشم ... میشه کلی از هفت سینت ایده بگیرم
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
بله خوب میشه، عکس نداری ازش?
همه رو سنتی بچین
ارسالها: 1,062
موضوعها: 1
تشکر Received:
4,332 in 825 posts
تشکر Given: 464
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,470
۱۴۰۰/۱۱/۲۲، ۰۷:۵۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۲۲، ۰۷:۵۸ عصر، توسط جوجه خوشگله.)
آره . یه اینه بذار به اون بیاد.
ما يه سری بشقاب گل سرخی داشتیم می خواستم تو اونا هفت سین بذارم ولی به رنگ اینه ام نمی آمد نذاشتم .
میز بزرگ نداری?میز آشپزخونه رو اپن همه اینا میشه