۱۴۰۰/۱۱/۷، ۰۹:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۷، ۰۹:۴۴ عصر، توسط نسیمه جااان.)
![[تصویر: ۲۰۲۲۰۱۲۷_۱۸۳۶۳۵_db2o.jpg]](https://s6.uupload.ir/files/۲۰۲۲۰۱۲۷_۱۸۳۶۳۵_db2o.jpg)
کیک سیب و دارچین و گردو به روش خودم
نمیدونم چرا برعکس میافته عکسه اینجا،چندبار امتحان کردم نشد،شما گوشی رو پچرخونید خخخ
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
|
عکس کیک و شیرینی هایی که خودمون درست کردیم
|
|
۱۴۰۰/۱۱/۷، ۰۹:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۷، ۰۹:۴۴ عصر، توسط نسیمه جااان.)
![]() کیک سیب و دارچین و گردو به روش خودم نمیدونم چرا برعکس میافته عکسه اینجا،چندبار امتحان کردم نشد،شما گوشی رو پچرخونید خخخ
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
۱۴۰۰/۱۱/۲۹، ۱۱:۴۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۱/۲۹، ۱۱:۵۰ عصر، توسط نسیمه جااان.)
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
۱۴۰۰/۱۱/۳۰، ۰۴:۳۳ عصر
۱۴۰۰/۱۲/۱، ۱۲:۳۰ صبح
۱۴۰۰/۱۲/۸، ۰۳:۵۳ عصر
کاربرانی که از این پست تشکر کردند• **ماهور**، Almam، artatam، Celin، Elham67، Mari90، Rose، Sepi، youtab،
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
|