ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
من تا حالا نگرفتم عزیزم. قرص میگیرم.
اره دیگه. بوگیره کوچولوعه. همینجوری آویزون میکنه به یکی از میله ها
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
من هر سه ماه جرمگیر میذارم
چون آب منطقمون خیلی رسوب داره قشنگ پاکسازی میشه ماشین
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
ندا من هیچ وقت تغییری احساس نمیکنم. خودمو دلداری میدم که قسمتای درونیش که من نمیبینم رسوب زدایی شده
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
من امروز بالش هایی که مادر همسر بهم داده بود رو جمع کردم گذاشتم گنجه ی کمد دیواری
ظرف های پذیرایی مو کم کم آوردم بیرون،شستم خشک کردم گذاشتم سرجاشون
چندتا وسیله ای ک احتیاج نداشتم رو زدم دیوار و سریع هم فروش رفت خدایی
سوپ درست کردم ،سالاد برای همسر آماده کردم
فیلتر فلزی هود رو شستم تمیز
سطل زباله ها رو خالی کردم
حوله ها رو شستم و پهن کردم
در کابینت ها رو دستمال کشیدم
کانتر رو دستمال کشیدم
و تمام
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۰/۱۲/۱۲، ۰۴:۲۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۲، ۰۴:۲۸ صبح، توسط Rose.)
برنامه ی این روزای من به جز کارای روتین،
تخلیه ی یخچال برای تمیزکاری و خلوت شدنش برای سال جدید و شارژ با چیزای تازه (بررسی یخچال، نوشتن برنامه ی غذایی و میان وعده ها ووو...)
تمیز کردن کف خونه (با دستمال تمیز کردم و اصلا اصلا با این بچه نمیشه که بخارشور روشن کنم)
تمیز کردن شیشه ها
دستمال کشیدن و تمیز کردن درهای ورودی و خونه و دستشویی
تمیز کردن چارچوب ها بخصوص در ورودی و دستشویی
جابجا کردن وسائل و تمیز کردن زیرشون
مرتب کردن ورق های آلومینیوم شیشه های اتاق پسرجان
چسب کاری کردن کتاب هایی که پسر جان شرحه شرحه کرده و دور ریختن اونهایی که دیگه نمیشه استفاده کرد
تمیز کردن تراس
بیرون بردن، واگذاری یا فروش وسائل بی استفاده، خراب شده و...
شستن پادری ها و...
من کلا توی این تایم از سال، نه خرید خاصی می کنم، نه مثلا فرش و پتو میدم بشورن... چون همه چیز بی نظم، با تاخیر، نامرتب تر، کم مسئولانه تر، گرونتر و بی کیفیت تر میشه... مثلا فرش رو برنامه دارم که بعد از گرفتن پسرم از پوشک بدم بشورن...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
سیما جون خسته نباشی اون اولی رو منم خیلییییی احتیاجمه برایرسوب شیرالات فقط یه سوال اسیدی هست؟ من نباید به شیرالاتم مواد اسیدی بزنم
بعد بچه ها یه چیز درمورد اون نانو.اینکه این عکسی که سیما جون گذاشنه نانوسان هست این اصله و خیلی خیلی کاربردی
حالا اومدن یه فیک زدن عین همین نانوپاک هست اون خیلی تفاوت داره بااین و اصلا کارایی نانوسان رو نداره
بعدم میان به شما میگن نانو هست اما دقت کنید که نانو سان باشه حتما