ارسالها: 1,120
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,251 in 846 posts
تشکر Given: 4,447
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,744
من امروز بالاخره استارت زدم با نیروی کمکی و همسر گرامی. ولی فقط پنجره ها و پرده ها و دیوار ها و بخشی از کابینت و کمدها تموم شد. هنوز کلی مونده. البته که منن ظرفها رو با وایتکس نمیشورم. پاسماوری هم هر سری بخوام پر کنم میشورم.
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
دوستای گلم میشه شرکت هایی که نیرو میگیرید معرفی کنید
اگر از شخص خاصی هم راضی هستید بگید
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
منم امروز تراس رو تمیز کردم و پرده پنجره اشو شستم
یه ربع بعدش البته بارون اومد قشنگ ... به شیشه برق افتاده اش
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
بنسای خوشحالم که مثل من حس خوب داری به نوروز. خودم انقد به پسرم گفتم داره بهار میشه، فکر کنم اولین کلمه ای که بگه بهار باشه.
من هم همه کارام تموم شد. فقط بالکن و دیوارای سرویس بهداشتی ها مونده که شوهرم جمعه دیگه میشوره.
فردا آخرین سری کارای کارگاه برش میخوره. باید یه پارچه و مدل برای خودم انتخاب کنم بچه ها آماده کنن. تو هفته هم واکسن پسرمو بزنم و خریدامو تموم کنم.
هفته بعدش هم بولت ژورنالمو برای سال جدید درست میکنم و چند تا خورشت و مایه گوشتی آماده میکنم و فریزر میکنم که هفته اول عید راحت باشیم و کلا بریم بیرون.
هفته دوم هم که خونه مادرشوهریم
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
کژال خیلی کار باحالی داریا، هر موقع که میگی رفتی بازار یا کارگاهت، من ذوق می کنم...
پر از ایده و خلاقیت و جذابیت و خودتم همیشه خوش لباسی
من یه بار رفتم خیاطی یاد بگیرم، اصلا حوصله م نکشید، یه دونه چادر و یه دامن اولیه دوختم والسلام... ولی خیلییییی از اون آفرینشی که توشه خوشم میاد... اینکه لباس سایز خود آدم میتونه بدوزه...حیف حوصله ی این کار رو ندارم... وگرنه بخصوص توی بحث لباس زیر وارد بازار می شدم... من یکی که خیلی سخت دارم لباس زیر مناسب و خوش فرم پیدا می کنم... همه ش بی کیفیت شده... حسرتمه که یه چیزی پیدا کنم که سایز و مدلش به سلیقه م باشه و سر دومین شستشو فنرش نزنه بیرون یا اسفنجش از فرم خارج نشه...
امیدوارم توش روز به روز موفق تر بشی
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
کژالی افرین چه ایده خوبی دادیدختر در مورد غذا و گشتن, منم برم خونم انجام میدم, من هیچ کاری نکرثم برای تمیزی جهت عید, گفتم از سفر بیام شروع کنم که همسرم اینجوری شد, هفته اخرببینم چه میشود...
مونا جونم بیا و از ریباندینگ بگو, کجا رفتی, چقدر شد, موهات چقدره, راضی هستی؟
میخوای برای اینکه اینجا بهم نریزه بیای خودمونی یا هرجا راحتی بگو بهم عزیزم, من مرده ی ریباندینگم
ارسالها: 347
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,746 in 329 posts
تشکر Given: 1,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,996
سلام دوستان
منم هیچ کاری در راستای خونه تکونی نکردم.یه هفته هست مریض شدم و قرنطینه.اگه این هفته حالم بهتر بشه تصمیم دارم پرده ها رو بشورم و کمد و کابینتا رو مرتب کنم و یه جارو گردگیری.البته ما عید خونه خودمون نیستیم کسی نمیاد.مگر اینکه خانوادم زودتر خبر بدن که عید ما چند روز میایم که ما زودتر از شهر همسر برگردیم خونه
ارسالها: 1,002
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,452 in 741 posts
تشکر Given: 87
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
2,746
اقا ریباندینگ چیه ؟ مونا بیا منو نوجیه کن خخخ
بچه ها من کابینت هام فایبر گلس هست ( اگر دزست گفته باشم) بعد جای انگشت و رد اب ظرفشویی اینا خیلی روش هست. با ابر کفی و دستمال پاک کردم افتضاح شد . همسرم گفت مثل شیشه میمونه با روزنامه و شیشه پاک کن باید پاک میکردی با اون پاک کرذم بهتر شد ولی هنوز رد کمی از دستمال مونده و کامل رد انگشت ها نرفته. شما تجربه ای دارید ؟ چه کنم ؟
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
شیطون خانوم با شیشه پاک کن و دستمال خرگوشی یا دستمال جادویی اینا پاک کن
روزنامه نزن خط میوفته