ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۰/۱۲/۲۳، ۱۲:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۳، ۱۲:۵۵ عصر، توسط نسیمه جااان.)
عزیزم چقدرقشنگه رو تختی ت
جنسش ساتنه؟یعنی راحت نمیشه روش خوابید؟
بفروشش
توی دیوار یا آپ کمدا ،اگه نمیخوایش بفروشش
ندا ،این عکسه رو موقع چیدن جهیزیه گرفتین؟
دمپایی ها چه جفت ن اون پایین
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
اره بابا نگهش دار
من خودم یه بار خواستم ردش کنم قیمت یه تیشرت ازم میخواستن بخرن درحالیکه اگه خودمون میخواستیم بخریم خدا تومن بود منم گفتم همه رو نگه میدارم
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
لیدان من اصن نمیتونم چیزی ک قرار نیس استفاده کنم رو نگه دارم
خب ببین باید قیمتی بدی ک برای طرف بصرفه بیاد جنس دست ۲ رو بخره
حالا نه قیمت تیشرت ،ولی از قیمت نو خیلی کمتر
البته اگه مث من نمیتونید چیزی استفاده نداره رو تحمل کنید
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
ندا چه خوشگله. انگار نخه. اگه نخه استفاده کن. اگه نه اگهی کن.
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
تمیزکاری چیکار به زایمان داره؟
البته منم میگم زیاد به خودمون فشار نیاریم چون بچه خیلی انرژی ادمو میگیره
دیروز من سه چهار تا کار به شوهرم گفتم مثل پنجره ها و در ورودی و لوستر و تابلو اینا تمیز کنه
همه رو سمبل کاری کرد در عرض ۲۰ دقیقه گفت تموم شد
منم هیچی نگفتم دیگه ولش کن اعصابم نمیکشه
خودمم نابودم از گردن درد