ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
۱۴۰۰/۱۲/۲۵، ۰۳:۰۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵، ۰۳:۰۶ عصر، توسط 2015.)
ترگل جان منم یه بار پودر زیاد ریختم همینجوری شد... قشنگ وسط ابکشی هنگ کرد ماشین خاموش شد،منم یه سکته ناقص زدم چند مین صبر کردم بعد دوباره روشن کردم ادامه رو زدم و شست.تمام.تجربه شد که دیگه پودر کم بربزم
ترگل خیلی خیسه؟؟پرده رو نمدار نصب کنی خوبه...حالا این داره یعنی ازش اب میچکه؟
فاطمه هستم
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
ا نمیدونستم. گفتم اساسی تمیز شه
نه عزیزم آب نمیچکه. اما احساس میکنم سنگینه
نصف منگنههاشم موقع دراوردن سرب پاره شد. الان ابنو اویزون کنم سربو چجوری از توش رد کنم؟ با سنجاق قفلی؟؟ بعد خیس باشه سربم بذارم فکر کنم سقف بیاد پایین چه برسه به چوب پرده
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
خب سرب رو نذار،همونطوری نم دار نصبش کن،سرب رو خشک که شد بذار توش.
منگنه ها کنده میشن،همین پرده شستن خیلی بده...
فاطمه هستم
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
نه عزیزم تور نیست. پرده اتاق خوابه، زیرپرده هم بهش وصله. خبرم اون موقع گفته بودم اینجوری طرحش قشنگتره
ارسالها: 1,120
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,251 in 846 posts
تشکر Given: 4,447
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,744
ترگل جان سرب با سنجاق قفلی راحت رد میشه کار 5 دقیقه ست.
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۰/۱۲/۲۵، ۰۳:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۲۵، ۰۳:۳۸ عصر، توسط Targol.)
اوففف دوست هنرمندتون پرده رو نصب کرد و جای تمام منگنههای درومده با نخ کوک زد. خیلی خوب شد. راضیممم
با تشکر از همراهی شمااا
دقیقا مراحل تماااام کارهای زندگیم همینجوریه، اولش جوگیر میشم. وسطش میگم چه غلطی بود کردم. اخرش میگم خدا رو شکر این غلطو کردم  )
تو تمام مراحل کار دختر کوچیکه ام داشت نگام میکرد. موقع نصب که قشنگ یه “اسکلی چیزی هستی؟” خاصی تو نگاهش بود 
به خدا گاهی جوری نگام میکنه خجالت میکشم از رفتارهام
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
بچهها مطمینین وقتی پرده منگنه داره راحت میشه سرب رو ازش رد کرد؟؟ جلو نمیره  (
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
جلو نمیره؟؟نمبدونم تجربه نداشتم ولی الان مال تو تجربه منم شد...خودم و لحظه به لحظه کنارت حس میکنم
فاطمه هستم
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
سلام سلام
ترگل 
لیدان 
پری سیما 
من امروز ساعت ۱۲ همسرم پسرمو برد بیرون منم...
عین خلا قوطی های شیرخشکشو تا الان نگه داشته بودم, همه رو ریختم دور, کریکات و لباساییش که کوچیک شده بودو اوردم بیرون, کمدو کشوهاشو مرتب کردم, هفتصد تا قطره چکون جمع کرده بودم بازم عین خلا, همه رو ریختم دور, گردگیری و جارو اساسی کردم اتاقشو
اتاق خودمون... روتختی و روبالشی هارو شستم, تخت کنار مادر پسری رو جمع کردم, وسایل شیر و فلاسک و قطره مطره هاشم بردم اتاق خودش, پاتختی رو برگردوندم سرجاش, میزتوالتمو مرتب کردم, کشوی ارایشم افتضاح بود مرتب کردم و همه حام سیاه شد, گردگیری و جارو حسابی کردم, سازهارو گردگیری حسابی و بادقت کردم, دیوار کنار در حمام رو دستمال کشیدم به علاوه در حمام, لباسای زمستونی یکمش مونده ود جمع کردم, کمد دیواری رو مرتب کردم, ناهار پختم, ساعت ۲:نیم پدر پسر تشریف اوردن, اگه فردا و دام ۳_۴ساعتی همینکارو کنن من خونم تکونده میشه.
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received: 4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
یوتاااب  خسته نباشی نمیگی جات خیلی خالیه؟ افرین بهت خسته نباشی خانوم گل
گفتم داری حسابی این چند روز اخر رو تخته گاز میتکونی .
|