ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
۱۴۰۱/۱/۱۵، ۰۶:۰۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱/۱۵، ۰۶:۰۱ عصر، توسط Nedaa28.)
من خودم نی نی بودم از شب تا صبح سینه تو دهنم بوده مامانم میگه بیچارم کرده بودی
الان دندونام داغونه
مامانم همش میگه نذار بخوره
همه محل نصف شب جمع میشن در خونمون اگه بهش ندم
یوتاب جان شیرخشک خیلی راحت تره
رقیقش کن کم کم بشه آب
بعد بیدار میشه آب میخوره میخوابه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
باید همین کارو کنم ندا جون, من نمیدونم شیر شب خوردن خودمو, دسترسم نیستن بپرسم از کسی ما نگم از داغونی دندونام براتون, فدات بشم مرسی نونا جونم
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
نونا یعنی بدیم بهشون؟ حالا تن و بدن له و داغون خودم هیچی
پیج دکتر ظریفی هر وقت اینستا میاد بالا من سکته ناقص میزنم که هنوز دارم شیر شب میدم
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
بچه ها منم شیر شب میخوردم و تا ۴ سالگی هم نمیزاشتم مامانم مسواک بزنه برام.ولی دندونام سالمه تا الان هیچ مشکلی نداشتم.به جنس دندون ربط داره فکرکنم بابام هم تا الان دندون خراب نداره.
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه ها منم سر پسرم از ی تخصص دندونپزشکی پرسیدم گفت نه شبر بده بعدش آب بده
میگفت ب دختر خودمم شیر میدادیم
دندون بیشتر ژنتیکه
الان شوهر من تا حالا ی دندون درس کرده ولی شیر شبم میخورده منم میخوردم و دندونام داغونه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ندا اگر چاره ای نداری بچه طول روز خوب تغذیه نکرده و از گشنگی پا میشه باید بدی دیگه حالا جواب برادرمم میذارم ولی بعیده به قصد تعارف به من گفته باشه بده شیر رو. تازه تو آمریکا هم هست قشنگ دیگه به روز به روزه
شمیم دقیقا وراثت دندون بیشتر به پدر بستگی داره!
ارسالها: 303
موضوعها: 1
تشکر Received:
1,405 in 273 posts
تشکر Given: 720
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,428
سلام به همه مامانا
سال نوتون مبارک
این شکل و شمایل جدید سایت اصلا ترغیبم نمیکرد که بیام، البته اینکه لپ تاپم هم داشت خاک میخورد بی دلیل نیست.
من نه ماهم تموم شد و برگشتم سرکار.
خیلی بهتر از چیزی بود که فکرش رو میکردم.
در مورد شیرشب و دندون هم من از پایان هشت ماهگی سعی کردم همون یک وعده شب رو قطع کنم ولی بچه م گرسنه میموند، دو سه ساعت بعدش دوباره بیدار میشد، بردمش پیش دندونپزشک گفتش یکبار تو شب اشکالی نداره، بعدش شیر بهش آب بده. گفت اینی که میگه پوسیدگی دندون برای بچه هایی هست که شیشه شیر همیشه تو دهنشونه و مدام شیر دارن میخورن. گفت نهایت از یکسالگی میگیم دیگه قطعش کنین.
دخترم تو روز خیلی بازیگوشی میکنه و شیر نمیخوره و واقعا به شیر شب نیاز داره طفلک.
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
سلام آرزو جان ببخشید برای بعدها میپرسم... بچه شما الان ۹ ماهشه یعنی؟ پیش کسی گذاشتینش و اینکه اوکیه میمونه؟
ارسالها: 303
موضوعها: 1
تشکر Received:
1,405 in 273 posts
تشکر Given: 720
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,428
۱۴۰۱/۱/۱۵، ۱۰:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱/۱۵، ۱۰:۰۷ عصر، توسط Arezoo1984.)
سلام صنوبر جان
بله، 9 ماهش تموم شده.
براش پرستار گرفتم، فعلا که اوکیه، دخترم کلا زودجوشه ولی خب هفته پیش باباش هم بود پیشش (من از هفتم فروردین رفتم سرکار) و این هفته مادرشوهر و پدرشوهرم هم هستن.