ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
من از دکتر پسرم پرسیدم گفت زیر یک سال سرخک نمیگیرن. ای خدا داستان جدید
تازه بعد دو سال میخواستیم یه شمال بریماااا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
آخ کژال گفتی
همسرم مرخصی گرفته امشب گفتم کنسل کن
اه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۲/۶، ۰۱:۴۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۶، ۰۱:۵۰ صبح، توسط nona.)
ندا بچه هایی که واکسن زدن خیلی احتمالش کمه بگیرن ( هرچند واکسن از ابتلا صد درصد جلوگیری نمیکنه اما پوشش بالا داره فکر کنم بالای نود درصده شایدم بیشتر ) اگه بگیرن هم فرم شدید نمیگیرن دور از جون احتمال فوت ندارن . نگران نباش کنسل نکن
جای شلوغ و عمومی که آدمایی که نمیشناسید هستن نرین
نه مژال فعلا که زیر یک ساله ها طفلیا دارن میگیرن
آدم بزرگا هم میگیرن مخصوصا اونایی که واکسن نزدن. اما خب اونایی که واکسنم زدن ممکنه دیگه خیلی درصد پایین ولی. مسافرت برید جای شلوغ نرید با ادماییم که ضد واکسنند کلا رفت و امد نکنین معلوم نیست واکسن بچه هاشونو زدن یا نه
فاطمه شما که از همه بیشتر باید مواظب باشی کلا استانهای شرقی خیلی بیشتر در خطرن
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۲/۶، ۰۲:۱۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۶، ۰۲:۱۰ صبح، توسط (کژال).)
ندا ما سفرمون بیست روز دیگس و نمیتونم کنسل کنم. با مامانم اینا و خواهرم میریم. کلی هماهنگی کردیم برای مرخصی ها
البته با کسی در ارتباط نیستیم اونجا
اره نونا الان سرچ کردم حتی تا 2.5 ماه بعد از تولد ممکنه آنتی بادی از بین بره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، Nedaa28، nona
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
سلام بچهها میگم یعنی ما که بچه نداریم هم باید چک کنیم آنتی بادی سرخک رو؟ من یادم نیست آخرین بار کی زدم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
آره صنوبر جان مهصوصا شما مه متاهلی و درسن باروری هستی ختما چک کن چون بعد زدن واکسنش تا دو ماه نباید اقدام به بارداری کرد
متاسفانه من چک نکردم قبل بارداری همشم نگران بودم
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
نونا جان، من خوشبختانه پارسال دکتر زنانی که همینجوری چون سر کوچهمون بود رفتم برام تو چکآپم Rubella رو هم نوشت. الان که نگاه کردم Rubella IgG خیلی بالایی دارم که نشون میده واکسنش رو زدم. همین دیگه شامل سرخک و سرخجه و فکر کنم اوریون میشه دیگه، درسته؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۲/۶، ۱۱:۱۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۶، ۱۱:۱۳ صبح، توسط nona.)
تازه زمان من سرخک اصلا نبود
بله ستی جون سرخک و سرخجه
اوریون نمیدونستم واکسن داره! بچه بودم کرفتم آخه
خیلی عالیه ستی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، ستیلیته
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
ستی چه جالب الان دیدم mmrv اوریونم داره مرسی از جهل نجاتم دادی ولقعا نمیدونستم اوریون واکسن داره
پریسیما کسی که بچگی گرفته عین کسیه که واکسن زده مصونیت داره خیلی خیلی نادر ممکنه مبتلا بشه و اگه بشه خفیفه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• پری سیما