ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۲/۲۱، ۰۶:۳۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۲۱، ۰۶:۴۰ عصر، توسط Donya.)
سلااین تاپیک در رابطه با اطلاعات سفر به استان های بکر و زیبای غربی ایران ایجاد شده است.
سلام دوستان
من خیییلی مشتاقم که بتونم به لرستان، کردستان یا همدان سفر کنم.
اما، هیچ اطلاعی از هتل ها و دیدنی ها و هیجان انگیزهای اون خطه ندارم.
کاملا بلک باکسه برام...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam
ارسالها: 327
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,459 in 301 posts
تشکر Given: 680
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,604
۱۴۰۱/۲/۲۱، ۰۷:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۲۱، ۱۰:۴۶ عصر، توسط Maryam8842.)
دنیا جان همدان برای سفر یکی دو روزه خوبه
اردیبهشت تا اوایل خرداد هوا و طبیعت خوبه از اواخر خرداد تا شهریور گرماش به حد تهران میرسه
و بعد هم آبان ماه
واقعا دیدنی میشه
نزدیکه به شما، جاده اتوبانه
شهر تر وتمیزی هم هست
ولی کردستان مسیر جاده از همدان به بعد واقعا خوب نیست
برای من جای دیدنی خاصی نداشت
شهراش اصلا تمیز نیست یعنی برای من در حد یک روز هم قابل تحمل نبود
مگر بقصد شهرهای مرزی بری
و البته اورامان استتثنا هستش
لرستان رو نرفتم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
منم با مریم موافقم همدان همون دو روز کافیه بعد خرداد هم گرمه حتی شهریور
اردبیهشت عالیه
لرستان اگر اهل طبیعت باشی خوبه
دشت لاله واژگون الیگودرز، آبشار آب سفید
بروجرد هم شهر قشنگیه میتونی بعدش بری ملایر و نهاوند و همدان
خرم آباد هم آبشارای قشنگی داره
بهترین فصل هم اردیبهشته بعدش آفتابش خیلی تنده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
خیلی ممنون سلین جان و مریم جان،
راستش دوست دارم یک نفر واقف به اونجا بیاد بگه برو اونجای دیدنی و بعد رستوران برو اونجا و بعدهم شب بخواب فلان جا..
بنظرم غرب واقعا بلک باکسه برای ماها...
حالا هتل های همدان و چک کنم ببینم چه خبره اونجا...
ارسالها: 327
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,459 in 301 posts
تشکر Given: 680
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,604
دنیا جان هتلای همدان تقریبا معمولین
هتلای قدیم بوعلی و باباطاهر هستن
جدید هم امیران و کتیبه
رو کتیبه سرچ بزن
موقعیت و ویوش از همه بهتره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، پری
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
مرسی گل دخترها.. من دیدم داره پروازها پر میشه و هتل ها ظرفیت اتاقها داره محدود میشه برای تعطیلات پیش رو بازهم کیش گرفتم.
ولی شروع میکنم به تحقیقات راجع به مناطق غربی و اینجا مینویسم.
شماهم اگر سفر کردید لطفا راهنمایی کنید.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
دنیا جان ما قبل از کرونا یه سفر سهروز و دو شبه با ماشین خودمون رفتیم همدان
به نظرم جزو تمیز ترین شهرهایی بود که تا حالا سفر کردم
ما یه اقامتگاه بومگردی توی لالجین که اطراف همدانه، مثلا حدود 1ربع با شهر فاصله داشه گرفتیم به نام آقبلاق
اون زمان اونقدر تنیز و دلنشین بود که کیف کردیم، یه زن و شوهر و دوتا بچه بودن صاحباش
قیمنشم خیلی خوب بود
بعد صبح ها میز گرد بزرگی توی حیاط خوشگلش میچید از تخم مرغ محلی اب پز تا کره و پنیر و مربای خونگی و همه چی واقعا
ما 2ساعنی هرروز مینشستیم توی حیاطش و صبحانه و هوای خوب و کلی کیف
خود شهر هم من دوست داشتم تقریبا همه جاشو دیدیم و من مرده سفال و سفالگریم و یه دل سیییر توی لالجین گشتم
رستوران هم راستش رفتیم و غذاهای خوبی خوردیم اما اسماشون اصلا یادم ننیاد متاسفانه اما کباب سرداشیشون عاااالی بود
اهان از یکی از قنادیای قدیمیش هم پیچ انگشتی خریدیم که بی نظییییر بود
خلاصه که من خیلی شهرشو دوست داشتم و سفر خوبی بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، Maryam8842، پری
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
ممنون یوتاب جان، اینطوری که شما میگی مثلا من میتونم یه عصر چهارشنبه تا جمعه هم هماهنگ کنم بریم. اقامت گاه آقبلاق! الان سرچ میکنم می بینم. مرسی.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 327
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,459 in 301 posts
تشکر Given: 680
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,604
۱۴۰۱/۲/۲۵، ۱۰:۲۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۲/۲۵، ۱۰:۳۵ صبح، توسط Maryam8842.)
اقاتگاه های خیلی بهتری هم هستا مثل اینکه یوتاب جان چند سال پیش اومده
بقول آلما نگاه کن هر جا گرونتر بود بهتره
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره دنیا جون ما بیش از 4سال پیش رفتیم حدودا یکسال قبل از کرونا، اونموقع اقبلاغ تازه تاسیس بود تقریبا و خیلی دوسش داشتم، بیشتر هم تنیزیش به دلم نشست
اما مریمی راست میگه حتما سرچ کن و کامنتای جدیدو بخون شرمندت نشم با معرفیم
و اینکه ماهم دقیقا 4شنبه صبح رفتیم جمعه ظهر برگشتیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya