ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
الهی بگردم براش طفل معصومو
ادم بزرگش 3روز اسهال میشه داغون میشه
طفلی بچه چقدر داره اذیت میشه
خداروشکر بابت پرستارش عزیزم انشالا که ادم خوب و مطمئنیه
ارسالها: 99
موضوعها: 0
تشکر Received:
389 in 79 posts
تشکر Given: 3
تاریخ عضویت: آبا ۱۴۰۰
اعتبار:
400
نونا جان میگم دوغم خوب ها... پسر من که اسهال شد دکتر گفت بهش دوغ بده بخوره.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۳/۴، ۰۵:۱۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۴، ۰۵:۲۲ عصر، توسط youtab.)
بچه ها دیشب پسرم 10 خوابید 11و نیم پاشد به بازی تا 2
2خوابید 2و 5 دقیقه با گریه شدید پاشد تا 2ونیم یه ضرب گریه کرد و چشماشو باز نمیکرد و جیغ ها میزد
خلاصه اروم شد و 3خوابید تا 7 رو پام
حس میکردم یه جیزیشه دیشب
بعد صبح بردینش دکتر
همین درمونگاه اطفال ارمغان سلامت تو جنت اباد
دکترش یه خانوم بی حوصله و بی اخلاق بود یکم معاینش کردوگفت چون اب دهانش میاد و اینجوری میشه توی خواب حتما رفلاکس داره
امپرازول داد گفت نصف کپسول رو توی اب خالی کن صبح ناشتا بده و پدی لاکت بده
من نگرفتم گفتم مطمئن نیستم از تشخيصش راستش
گفتم الکی ندم به بچه
نظرتون چیه؟
ببرم یه دکتر دیگه؟
نونا جونم بیا
بیا که یوتاب کمک لازمه خواااااااهرررررررر
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
۱۴۰۱/۳/۴، ۰۵:۲۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۴، ۰۵:۳۴ عصر، توسط مینو.)
نونا جون
ظرفا و وسایل بچه رو ضدعفونی کن.
ماست پروبیوتیک رو پسر من تاثیر داشت.
یوتاب
پسرت تو خواب بدنشو می کشه؟
پدی لاکت خیلی خوبه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
یوتاب جان آب دهنش زیاده؟ سکسکه میکنه؟ بدنشو میکشه سرشو میبره عقب؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۳/۵، ۰۱:۴۵ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۶، ۰۹:۴۵ صبح، توسط liyane.)
يوتاب جون من اين مورد رو از دكتر پسرم پرسيدم گفتم دكتر نكنه ريفلاكسش برگشته
دكتر گوشي گذاشت قفسه ي سينه ش گفت اصلي ترين نشونه ريفلاكس خس خس سينه ست كه بچه شما نداره و توي سن پسر شما يه نشونه ي مهم ريفلاكس بوي بد دهانه كه پسرم هيچ كدوم رو نداشت
تشخيصش روي پسر من دندون بود كه واقعا هم دندوناي نيش بالاييش داره درمياد يعني يه قسمتشم زده بيرون ولي لثه به شدت ملتهبه
منم ديشب ساعت ٢:٣٠ تا ٦:٣٠ بيدار بود
نق ميزداااا با چشم بسته
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، youtab
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
لیانه جان پسرت چند وقتشه؟
الهام دخترت فکرکنم هم سن پسر منه چون پسر منم جلوی بالاش تازه امروز دراومده دیگه.یک هفته سرویس شدم و خب البته یک هفته دیگه هم مطمئنا ادامه داره...
بچه ها پسرمن خیلی کم میخوابه درطول روز،فقطرنیم ساعت یا یک ساعت اونم روی پام باشه یا خونه کلا ساکت باشه میخوابه وگرنه اصلا!! حتی مقاومت میکنه وقتی میذارمش رو پام به زور و جیغ میخواد بلندشه بره..ظ
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane، youtab
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
فاطمه جان ده ماه و بيست و سه روزشه
الان دو شبه داره خوب ميخوابه
البته ديروز دندوناشو بهم فشار ميداد طفلك خيلي اذيته
التهاب لثه ش از بين بره انشالله بهتر ميشه
دندون نيش واقعا اذيت كرد
بيرونم زده يه مقدارش
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
سلام بچه ها
نونا جون دخترت خوب شد؟
در چه حالی یه خبر از خودت بده نگرانتم
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab