ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
نداجان من به پسرم۴-۵وعده میدم ولی نمیشمارم همیشه...ولی واقعا همه وقتم رو تو آشپزخونه م.باورکن گاهی تا می یام غر بزنم یا نونا و ترگل می افتم دهنمو میبندم که ببین اینا که شاغل هم هستن چی بگن پس!
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، youtab
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
مرسی بچه ها جون 
بچه هابی ک اتلیه نبردین الکی عذاب وجدان نگیرین تو خونه هم کلی عکس خوشگل میشه گرفت
من چون پسرمو برده بودم گفتم این خانم کوچولو بزرگ شه معترض شه چرا بینشون فرق گذاشتم 
وگرنه کلی عکسای خوشگل تو خونه ازشون میگیرم همش چندتاشو مگنت کردم زدم ب یخچال خیلی خوبن
نونا جون انشاله دخترت خوب شه وافعا واقعا هر چی بگی حق داری حیلی سخته
امروز رفتم تو این گرما دنبال کارای اداری انتقال سامانه فطع بود مسول دانشگاهیم مرخصی بودذهیچی الکی ب الکی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
وای چرا داروخانه ها اینطوری شدن آخه...
منم دو سری دارو گرفتم، اومدم خونه دیدم ننوشته هر چند ساعت و روزی چقدر یا چند تا... زنگ زدم از دکتر فامیل پرسیدم...
معلوم نیست اینهمه پول فنی و اینا می گیرن، خود داروها رو گرون تر می دن و... باز حواسشون کجاست آخه...
بابا دوره درمان کامل نشه کلی ضرر به ادم میزنه...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، youtab
ارسالها: 1,433
موضوعها: 0
تشکر Received: 4,039 in 1,090 posts
تشکر Given: 9,315
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,832
الهام گلی چقدر عکسش خوشگله با اون لباس صورتی ملوس
نونا جون ایشالا جوا آزمایش دخترت خوب میشه زودتر تا تولدش حالش خوب میشه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
(۱۴۰۱/۳/۲۵، ۱۱:۲۲ صبح)ندایا جان نوشته است: یوتااااااااااااااااااب
خندیدم - دو روزه تو صحبتات ی طنز خوبی داری
وااااای ندا جونییییی چه چسبید بهم تعریفت دختر
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، lili_61، ندایا
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
سلام من جا موندم
نونا جون عکسش کو؟
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۳/۲۵، ۰۲:۳۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۲۵، ۰۲:۴۱ عصر، توسط (کژال).)
ندا جان پسر من دو تا پایین داره. البته لثه بالاش شکافته شده. ولی هنوز دندونی بیرون نیمده.
بچه ها من الان آتلیه اتاق روشن رو قیمت گرفتم. هر عکس 220 تومن
تازه 16*21
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
دخترا ببخشید اسم نمیبرم از همتون ممنون
ایشالا واقعا بچه سرویس شدم خودمم مچ چپم ضرب دیده دیشب دیگه دردش زیاد بود رفتم عکس بیمارستان گفتن مو برداشته باید گچ بشه موقت خالا اسهال دخترم تموم شه گچ میکنم خدارو شکر راست دستم وگرنه مارای شرکتو کی میکرد
یوتاب جون خدارو شکر خیلی ازمایشگاه خوبیه
ندایا جان صندلی بازی که اسکوتر میشه و یدونه هم مزرعه گرفتیم ازینا که خونه هست کم کم ادم و حیوون و ماشین اضافه میشه بهش بچه بعدا بزرگم شد میتونه یادگاری نگه داره البته دومی از طرف مامانم بود
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
مبارکش باشه عزیزم - امیدوارم به زودی درد و بیماری دور بشه از همتون
مسیر جهان دوره گردیست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۳/۲۵، ۰۳:۵۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۳/۲۵، ۰۴:۱۰ عصر، توسط nona.)
عاطفه جان عکس چی؟ عکس نذاشتم که
مرسی ندایا جان ببخشید میز بازی به اشتباه نوشتم صندلی بازی
بچه ها واقعا مملکت رفته رو هوا الان یه اباس مهمونی بچه زیر یه تومن نیست شرم آوره واقعا چی میخواد بشه
بچه ها یه اعترافی بکنم دوست دارم این پرستار بگه نمیام ، اصلا دلم نیست دخترمو بذارم و برم الهی فداش بشم اصلا صلبم تو دهنمه وقتی به هفته دیگه فکر میکنم
دوربینم نصب کردیم اما قطعا هیچکس مادر بچه نمیشه
|