ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
خداروشکر لیلی جان
لااقل میدونی ویروسه و دورش بگذره خوب میشه دختر قشنگت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، Nedaaa28
ارسالها: 308
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,579 in 285 posts
تشکر Given: 2,919
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,595
۱۴۰۱/۵/۸، ۰۶:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۸، ۰۶:۴۳ عصر، توسط lili_61.)
یوتاب جان سعی کن از عصر به بعد دیگه نخوابونی که ۱۰ و نیم بخوابه! بعدشم چراغهارو خاموش کن بدونه که وقت خوابه
قربون مهربونیت برم از دعای خیر شما بود گلم خدا تن همه بچه ها رو سلامت کنه الهی!
این که نمیدونستم این چیه چرا اینطوری شده از همه بدتر بود! دقیقا الان خیالم راحت شد دوره اش بگذره تموم میشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
مرسی لیلی جون
اره امشب همینکارو میکنم
هرچند. که از 11 خونه ما خاموشیه تقریبا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
سلام مامانا
خوبین؟ قربونت برم یوتاب جون خوبیم خدازوشکر
این بدخوابی پدر منم دراورده دخترمم از اول بدخواب بود هنوزم هست دیشب ک رو پام لود همبنجوری خوابم برذه بود گردنم از صبح نمیتونم تکون بدم
لی لی جان پسر منم 6 7 ماهه بود تو تابستون بادمه این ویروس گرفته بود انگار این فصل زیادتره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، Nedaaa28
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۵/۸، ۰۶:۵۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۸، ۰۶:۵۲ عصر، توسط youtab.)
خداروشکر که خوبین الهامی
اخ اره میفهممت قشنگ
منم همه جام دیگه قفل شده با این روپا بودن پسرمم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Elhamgoli
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
خداروشکر لی لی جان ایشالا همیشه سلامت باشه گل دخترت :*
پسر منم دیگه تو تختش نمیخوابه نصف شب بیدار میشه وایمیسه گرییه میکنه باز من میخوابونمش تا میذارم تو تخت بلند میشه ولی میاد کنار من میخوابه
میخواستم بیام اتاق خودمون کم کم
باز موندگار شدم همونجا رو زمین
کیفیت خوابم صففففر
روزا خسته و بی جونم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، lili_61
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
ندا دختر من ب کنار منم قانع نیست رو پام باشه یا در حال شیر خوردن
من اصلا تو اتاق خودش نبردم چون فعلا میخوام اتاقشون مشترک باشه داداششو بیخواب میکنه اینقد بیدار میشه و گریه میکنه
کاملا اون بی جونی و بیحالی کل روز درک میکنم یعنی صبح سرکار اینقد بداخلاقم با همکارام
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
۱۴۰۱/۵/۸، ۰۸:۱۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۵/۸، ۰۸:۲۰ عصر، توسط Nedaaa28.)
الهام جان دیگه داره یکسالشون میشه نمیدونم چرا درست نمیشه خوابشون
شیر شب قطع نکردی؟ چند تا دندون داره الان دخترت؟
تازگیا چند شبه دستمم میگیره میخوابه  ((((
بمیررم براش آخخخخخه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
نه متاسفانه شیر شیب قطع نکردم امروزم اتفاقا با یکی از دندونپزشکای بیمارستان حرف مبزدم میگفت بدترین عامل پوسیدگی دندونای شیری شیر شبه 
حالا قبلا از یکی پرسیده بودم میگفت شیر بخورن بعدش اب بدی اوکیه ک البته من ابم نمیدم 
دخترم چهار تا دندون داره دوتا بالا دوتا پایین
چهارتا باهم دراورد و چند ماه خبری نیست دیگه
ای ننههههه پسر مامانیتو بخورم من  فسقلی ذستتو میگیره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، Nedaaa28
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
ندا جون والا پسر من یکسالو یکماهشو رد شد و خوابش بدتر شدهکه بهتر نشده
منم نذاشتم تو تختش
یه ظخرا میذاشتمش که عادت کنه اونم 10 دقیقه بعد بیدار میشه و بلند میشه وایمیسته
الهامی شما گل پسرتو چجوری توی اتاق خودش بردی
|