ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
سوفی جان حوله چندتایی ها زیاد جنس نرمی ندارن.من تکی خریدم برندشم نمیدونم حالا صبح نگاه میکنم میگم.دوتا خریدم یکی هم تو سرویس حوله حموم بود.دستمال دهن هم دارن میتونی بگیری خیلی نرم و خوبه از جنس همین لباساشونه واسه بعد شیر دادن و آب دهن واسه دندون درآوردن و غذا دادن من استفاده میکردم. بچه ها دستمال کاغذی زیاد خوب نیستا واسه بچه کوچیک اونم واسه دهنش.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• lili_61، Sufii
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۱/۶/۱۲، ۰۹:۳۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۱۲، ۰۹:۳۷ صبح، توسط Sufii.)
مرسی بچه ها اون خشک کنای لطیف فلانل رو گرفتم چندتا هم هستند، پس دیگه دنبال اون سفیدا نگردم. شمیم جان دستمال دهن میشه بگی چه مارکی گرفتی؟
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
سوفی جون
منم 2تا بسته 4تایی خشک کن مارک بیبی 4لایف گرفتم خیلی راصیم و کاربردیه برام حتی گاهی روش میندازم جای پتو
یا زیرش میندازم خونه نباشیم بشینه روش چیزی بخوره که عمرا بشینه خخخ
اما خیلی کارایی داره برام اما اونیکه من دارم خیلی نرم و لطیفه خ ش به توصیه من گرفت 3بسته اصل نبود یکم خشکه بعد از شستشو
دیگه دستمال صورت هم یه بسته گرفتم از بهار مارکشو میگم بهت نگاه کنم خیلی. نرم و لطیفه و خیلی به کارم اومد ترکه فکر کنم ابعادشم حدود15 در 15 عه
حوله منم از این ستا گرفتم که پالتویی و یه مربع بزرگ که کلاه داره و یه لیف طوری و یه صورت خشک کنی داره با 1جفت پاپوش خیلیییی نرم نیست اما بدم نبود
مارک اونم میگم بهت
فعلا گل پسر از ساعت 4 رو پامه میذارمش گریه میکنه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
ممنون یوتاب جونم، عزیزم عجله نکن هروقت گل پسرت اروم شد و فرصت کردی برام بگو❤️
ارسالها: 306
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,321 in 293 posts
تشکر Given: 1,165
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,323
لی لی ست حوله رز برن گرفتم داشت
حوله صورت تک هم مارکش آیدین
دستمال دهن نمیدونم اسمش چیه تو جعبه کوچیکه ۵ تا یا ۶تا توش بود از عبدل آباد گرفته بودم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Sufii
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۶/۱۴، ۰۶:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۱۴، ۰۶:۵۶ عصر، توسط maryam_na.)
سوفی جان منم خشک کن ازین بسته ایهای کارترز برای دخترم گرفته بودم از ایران که هنوزم همون جور موندن بعد پنج سالو الانم میره دستشویی خودشو با اونا خشک می کنه.
حوله هم از همون مدلها که یوتاب گفت گرفتم ولی از ایران نگرفتم که مارکش به کارت بیاد ولی الا، هم حوله داره و هم خشک کن. حوله اشو نمی دونم ولی خشک کنهاش از کارترز جنسش بهتر بود و خیلییی لطیف بودن من از نزدیک تو مغازه دیدمشون.
صورتم من بیشتر از دستمال مرطوب بدون عطر مخصوص نوزاد استفاده می کردم و هنوزم می کنم.
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
دخترا تا حالا کسی از شماها از این گهواره های چوبی که روشون یه سبد حصیر/کنفی میخوره داشتین؟ یا اطرافیانتون؟من فقط تو اینستا دیدم اما چون خرید حضوری نداشتن نتونستم اطمینان کنم از کیفیت و امنیتشون...