ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
سلین جون نمیدونم والا درستش اینه بلاخره کنار بیاد الانم بلاخره بزرگتر شده ( دختر خودمم همینطوره از بس واکسنای مختلف زده از دکتر اصلیش میترسه) ولی خب اگه خیلی اذیته چرا که نه بگو خونه بیان نمونه بگیرن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
سلام دوباره بچه ها
نرسی بن سای جون ممنونم
...
نه صنوبری میخوام ممیشی رو عوض کنم کلا برای بعدش میخواستم
...
فدات بشم لیانه وای نگم که بچم چقدر حالش خرابه بمیرم براش الهی
...
نونا جون خودمون از همون خود دکتر قیم ویزیت گرفتیم انلاین
چقدر حس میکنم خوب بود
ساعت 3 وقت داد و زنگ زد
همسرم رفته داروهاشو بگیره برامون
مرسی ازت عزیز دلم
سالم باشی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 1,127
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,809 in 680 posts
تشکر Given: 4,786
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
خدا قوت یوتاب جان  واقعا سخته بچه ها مریض میشن
نگران نباش ایشاالله خیلی زود خوب میشه پسر گلت
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
بچهها سایت توئیست شیک تخفیف گذاشته تا ۷۰ درصد حالا نمیدونم واقعیه یا نه قیمت قبلشون دستم نیست ولی گفتم بگم اگر چیزی لازم دارین
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، آیسان ۹۶
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
قیم عالیه یوتاب برای کرونا اصلا رو داروهاش شک نکنید دکترای سایتشم عالین
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۶/۱۵، ۱۱:۰۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۱۵، ۱۱:۱۸ عصر، توسط Celin.)
یوتاب جان انشاالله خیلی زود خوب بشید
مراقب خودت هم باش به خودت برس، انقدر که تو حرص خوردی یه استراحت اساسی نیاز داری
نونا جان نسبت به قبل بهتر شده تو اتاق انتظار بازی میکنه با دکتر دست میده اما وسط معاینه بغض میکنه میزنه زیر گریه
قیافه دکترش هم بی تاثیر نیست
دندانپزشکی این سری پیش یه خانم دکتر رفتیم خودش رفت تو اتاق سرک کشید و وسایل رو دید با خوشحالی هم داد زد تخت ( یونیت)
اما تا خواست معاینه کنه احساس خطر کرد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۶/۱۵، ۱۱:۵۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۱۵، ۱۱:۵۱ عصر، توسط nona.)
بابا خیلی خوبه سلین که بغض میکنه گریه میکنه دختر من تا هر دکتری معاینش میخواد بکنه یا قد و وزن بگیره یهو شروع به گریه بلند میکنه گوشی رو میگیره سفت میچسبه پس نمیده اصلا یه وضعی
یوتاب طفلک پسرت چطوره الان؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
۱۴۰۱/۶/۱۶، ۰۱:۰۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۱۶، ۰۱:۰۴ صبح، توسط (کژال).)
یوتاب جان خیلی سخته. انشالله خیلی زودتر اوج بیماری رو رد کنه. شب ها که بتونه بخوابه خیلی تو روند بهبودیش تاثیر داره.
من هم همچنان پیش امیدوار میبرم پسرمو. مطبش سر توانیره
بچه ها منم با این جیغ و گریه موقع معاینه مشکل دارم. اینبار که رفتیم دکتر پسرمو انقد جیغ زد و دست دکتر رو هل میداد عقب که به زور گوشی رو گذاشت رو سینش.
گلوشم فکر کنم دکتر با همه تلاشش نتونست ببینه.
الان برای واکسن یک سالگی غصم گرفته که چیکار کنم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
دختر من این آخرین بار که خواستم ببرمش دندانپزشکی از قبل آماده اش کرده بودم طوریکه رفتیم دکتر نبود زد زیر گریه
ولی روز بعدرفتیم کلی ذوق داشت و رو تخت خوابید و خیلی خوب همکاری کرد
دخترم 2.5 سالشه
میخوام صندلی ماشین بخرم دوستانی که دارن و استفاده میکنند راهنمااییم می کنند
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها سلام
مرسی از مهربونی همتون
دیروز دوباری که خوابید روپام منم نشسته خوابیدم تقریبا هربار 1ساعت و 1ونیم ساعت
شبم تا 4:نیم روپام بودو بد خوابید منم بیدار همسرم بیدار شد اب بخوره گرفتش من تا 6:نیم باز خوابیدم بعد اوردمش باز روپام تا حدود 9 خوابید
بهتر که نشده راستش
سرفه هاش اما از خشکی دراومده
مرسی مرسی مرسی از همتون
خدا به همتون و خونواده هاتون و نی می هاتون سلامتی بده الهی
|