ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
یوتاب پان اسپانیا یا چیز کیک یا تیرامیسو
خیلی خوشمزه ام هستن
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره نسیمه اتفاقا تیرامیسو هام عالی میشن اما دردسرشون زیاده
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۶/۲۶، ۱۱:۵۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۶/۲۷، ۱۲:۱۰ صبح، توسط صنوبر۷۱.)
یوتاب دسر بیسکوییتی. خیلی راحته من که درست کردم خیلیی مورد استقبال قرار گرفت.برات دستوری کهباهاش درست کردمو پیدا میکنم میذارم ببین خوشت میاد؟
دسر بیسکوییتی
یه بسته بیسکوییت پتی بور
پودر ژلاتین ۲ق غ
خامه یه بسته
پودر نسکافه ۱بسته یا پودر کاکائو به میزان لازم /شیر ۲ونیم لیوان/شکر نیم لیوان
پودر ژلاتین رو به روش بن ماری آب میکنی .بیسکوییتت رو کامل پودر میکنی خیلی ریز که زیر دندون نیاد. همه موادو مخلوط میکنی میذاری رو حرارت کم وقتی خوب مخلوط شدن خاموش میکنی و پودر ژلاتین بن ماری شده رو اضافه میکنیم میکنی توی قالب میذاری یخچال میبنده.تقریبا ۷ ۸ ساعت باید توی یخچال باشه.
یوتاب من چون نسکافه دوست ندارم پودر کاکائو ریختم جای پودر نسکافه. پودر کاکائویی که خودشم شکر داشت توش یعنی تلخ نبود.حالا خودت بچش طبق سلیقه خودت درست کن.شکرشو خواستی کم و زیاد کن من سلیقه ای ریختم اوکی بود.
بعد اینکه اگر میترسی از قالب جدا نشه هم میتونی از اول توی ظرفی که میخوای سرو کنی بریزی.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، ندایا