ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۶/۲۷، ۰۱:۰۸ عصر
سلام دوستان، درمورد وام های فوری بانکها اطلاعی دارید؟
تا به حال وام به صورت کارت اعتباری گرفتید؟ من فقط واسه یه کاری، مبلغ کمی پول لازم هستم، اما وام فوری اکثر بانک ها به صورت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی از یک سری فروشگاه های خاص هست.
تجربه ای دارید در این زمینه؟
ارسالها: 303
موضوعها: 1
تشکر Received:
1,405 in 273 posts
تشکر Given: 720
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,428
سلام شيدا جان
من وام به صورت كارت اعتباري گرفتم كه رفتم دم باجه، رمز دومش رو فعال كردم و كلش رو خالي كردم تو حساب بورسيم و بعدش از حساب بورسيم منتقل كردم به حساب خودم كه بتونم برداشت كنم!
كارت اعتباري من فاكتور نميخواستم ولي يكي از آشنايانمون كه با فاكتور گرفت، رفت يه فروشگاهي تو پاساژ مفيد سمت دريان نو، براش نوشت...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
شیدا جان منم عین آرزو وام کارت اعتباری رو حساب ارزیم تو بانک سامان گرفتم. از زمان درخواست حدود ۲-۳ روز طول داره تا کارت رو بهت بدن. دقیقاَ تو حساب بورسیم یه خرید الکی کردم و مبلغ رو نقد کردم. من ۱۰۰ میلیون گرفتم و تو دو روز ۵۰ تومن ۵۰ تومن واریز و برداشتش کردم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
سلام بچه ها
بچه ها بانکی رو میشناسید که روی طلا وام بده؟مثلا ۵۰۰ تومن طلا بذاریم، بالای ۲۰۰ تومن وام بده
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۷/۱۲، ۰۳:۲۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۱۲، ۰۳:۳۰ عصر، توسط Donya.)
آلما جان بانک کارگشایی درواقع همان بانک رهنی قدیم هست که تحت نظر بانک ملی اداره میشه.
طلاتو میبری کارشناس هست، کارشناسی میکنه، باندازه مبلغ سود و اصل یک وام به شما میدن. طلا را در یک صندوق امانات که کلیدش نزد خودته امانت نگه میدارند.
مثلا اگر طلا 700 میلون میارزه، شما 500 تا وام میگیری و 200تاش سود هست.
بعد که وام را تسویه کنی، طلا را آزاد میکنی.
اینم شعبه تبریزش
ایران - آذربايجان شرقی - تبریز - تبریز- میدان شهدا-جنب استانداری
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Almam
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
نمیدونم عزیزم الان چند درصده. من فقط با واحد حسابداریشون کار کردم.
اما نرخ وام به طور کلی 18 درصده در کشور. مگر قرض الحسنه که کارمزد 4 درصدیه.
احتمالا 18 درصده.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
چقدر زیاد
البته ۴ درصدا برای خودشونه... به ما نمیدن
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
الان تو نت زدم دیدم میگه وام قرض الحسنه است یعنی سالانه 4 درصد کارمزد.
اما، 32 درصد قیمت کل به عنوان هزینه بیمه و بسته بندی و نگهداری طلا دریافت میشه که یعنی یک سوم قیمت کل!!!
البته مقاله اش جدید نیست.