ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
بچه ها یه پیشنهاد هم من بدم،
با توجه به قیمتهای بالای رستورانهای طرقبه،البته برای بعضی ها،میتونید از نت برگ کد تخفیف رستورانها رو بگیرید و اینجوری قیمت مناسبتر میشه
ما معمولا همینکار رو میکنیم و هربار نت برگ یه رستوران جدید رو میگیریم و امتحان میکنیم
فاطمه هستم
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
ممنون عسل
راسیتش داشتم یکی از پیج های مشهد رو میدیدیم بعد با ی سرچ ساده اسم چند تا پاساژ اورد که اکسیر یکی از اونابود
دیگه اگر اشتباه نکنم پاساژ اسمان برج اسمان همچین چیزی
گفتم بپرسم ببینم چطوریاس
،
بیشتر نگرانیم اینکه به دختر تنها اتاق میدن یا نه
هتلم نمیتونم برم هزینم محدوده
:|
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
ممنون عسل
ببینم میشه یانه
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
۱۴۰۰/۹/۲۳، ۰۲:۳۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۹/۲۳، ۰۳:۰۳ صبح، توسط Sadaf_khanom.)
زیارت قبول آلما جان
ممنون حتما
اخه میدونی این اولین سفریه که خودم باهزینه خودم قراره برم بخاطر همین خیلی هزینه هام محدوده و نمیتونم زیاد روی چیزی مانور بدم و بیشتر دنبال سوییت واین چیزام
البته در لحظه تورهای اتوبوس وقطارواین چیزارم چک میکنم ولی خوب قیمتا روی حباب هستن و انگار هر روز گرونتر از دیروز میشن!
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 2,123
موضوعها: 3
تشکر Received:
5,096 in 2,141 posts
تشکر Given: 0
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
5,476
ممنون حتما چک میکنم
مرسی که از تجربیاتت گفتی واسمون
هیچ اگر سایه پذیرد منم آن سایه هیچ...!
_pichak_021
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
پروانه ابریشم جان
ما این سری هم رفتیم هتل الماس ۱،
۴ ستاره س، اتاق دو تخته شبی ۱۷۰۰۰۰۰ ، صبونه ش همچنان تنوع نداشت ولی خوب هتل نزدیک حرمه و راحت بودیم، کلا هتل بدی نیس ، خوبه ، هتل های آس تر بخوای که نزدیک هم باشه، رز درویشی هست ۳ ستاره دادن بهش ولی خوب تنوع وعده های غذاییش خیلی خوبه ، هتل هم شیک تر و تازه ساخته ، فکر کنم چون پارکینگ نداره ۳ تا ستاره دادن بهش
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
دخترها من تا بحال با ماشین و هواپیما رفتم مشهد و آخرین بار تقریبا یک روز کامل توی فرودگاه معطل بودم و خیییییلی سخت گذشت.
میخوام 22 بهمن مامانو ببرم مشهد.
اما میگه نمیام با ماشین جاده یخ زدست میترسم....
حالا چه قطاری بگیرم؟ فدک یا رجا یا چیز دیگه... هیچ تجربه ای ندارم...
مامانمم مشکل جدی کمر داره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab