ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
عزییییز دلم میفهممت به خدا
خداروشکر که بهتره
منم هربار پسرم مریض میشه دعوا میکنیم
...
اره میدم مولتی سانستون میدم
دی اولترا و سیدرال میدم
یه شب درمیونم به خاطر قدش آرژیتال پلاس میدم که یکم ویتامین داره خودش
...
راست میگی؟
خیلی تعزیفشو شنیدم میخوان کلا ببرمش پیش اون
میگم بار قبل که زینک و فسفرش بالا بود ممیشی گفت مهرماه از بده محدد بیارش
به نظرتون ببرم باز ممیشی یا یهو ببرم نظری؟
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
يوتاب جان ميدونم چقد نخوردن بچه روي مغز مادره
اينا مارو پير كردن
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
وای لیانه جون نمیدونی جقدر اعصابم بهم ریخته که
قشنگ پیر شدم
دیشب گفتیم عروسیه خ ش وسطی سال 98 رو ببینیم انگار یکی دیگه بود کلا جای من
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ندا الکی خودتو حرص نده فشار مریضی پسرتو و معامله و خرید و ... همه روتون هست یکم آروم باش به این فکر کن همه چی قابل حل هست درست که قابل کنترل نیست ولی با گذشت زمان درست میشه
یکم استراحت کن
اصرار به غذا هم نکن بچه ها خیلی بیشتر از اونی که ما فکرشو بکنیم از درون ما باخبر میشن
والا ما که بزرگسال هستیم وقتی مریض میشیم اشتها نداریم
نمیدونم پسرت چند وقتشه ولی اگر امکانش هست یه سوپ مقوی ولی رقیق درست کن
خودتم بخور استرس نکش
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
ندا جون من دو روز سایت برام بالا نمیومد تو فکر پسرت بودم
خداروشکر ک تبش قط شد
تب ادمو پیر میکنه
پسز منم ک مهد میره هر روز تن و بدنم میلرزه ولی خب نمیشه نفرستم
چقدر بچه رو تو خونه نگه دارم
سه رور اول ک رفت دماغش اویزون شد و دخترم ک ازش گرفت هنووور دماغش اویزونه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۷/۲۴، ۰۹:۳۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۴، ۰۹:۳۵ عصر، توسط nona.)
ندا خدارو شکر پسرت بهتره یوتاب و ندا اشتهای بچه ها همینه یه خفته خوبن دو هفته داغونن درست میشن نگران نباشید مریضی کلا بچه رو آب میکنه
یوتاب دختر من عاشق ماکارونی بود لب نمیزنه فقط الان تو مود سوپ شیر و فلفل دلمه و ک*ت*ل*ت ه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نونا جون خوبی عزیزم
کجایی کم پیدایی
اره دقیقا
پسر منم فلفل دلمه ای خام و فلفل سبز شیرین خالی خالی بدی با خیار تا صبح میخوره نه نمیگه
نونا جون نظرت راجع به سوالم چیه
ببرم جواب از رو پیش ممیشی یا یه راست ببرم دکتر نظری
 پسر دو ساله من
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۷/۲۵، ۱۲:۰۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۵، ۱۲:۰۸ صبح، توسط Celin.)
ندا جان انشاالله پسرت زود اشتهاش باز میشه حق داره طفلک تب خیلی اذیت کننده است
من که آدم بزرگم دو هفته پیش تب کردم چند روز میلم به غذا نبود
تنها شانسی که آوردم پسرم آنفولانزا رو ازم نگرفت
انقدر هم زیاد شده همش نگرانم میریم بیرون بگیره
ندا جان طعمای جدید بهش بده شاید قبول کرد بخوره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۷/۲۵، ۰۱:۱۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۵، ۰۱:۲۰ صبح، توسط atefehjjjjjjj.)
ندا جان خداروشکر تب پسرت پایین اومد
واقعا عصبی میشه آدم
حق داری
دختر منم والا بعد از رزوئلاش تااااازه یکممممم اشتهای بهتر شده منم پیر شدم بچه ها کلا همش فکر غذای دخترم باز شماها دستتون بازه بچه هاتون بزرگترن من کلا هی فکر میکنم چی بپزم آخه
نونا دلم تنگ شده بود نبودی
یوتاب توام جات خیلی خالی بودا
سلین جان شما گل پسرت چند سالشه؟
وای چ بده آنفولانزا
من جمعه عروسی دعوتم تالار برم بنظرتون ؟
البته نمیشه نرم نسبتش با ما نزدیکه
منم میترسم کلا
هفته بعدم باز دعوتیم هم خوشحالم هم ناراحت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
|