ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
۱۴۰۱/۷/۲۶، ۱۰:۳۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۶، ۱۰:۳۸ صبح، توسط پروانه ابریشم.)
دقیقا رز جان
من از آسیبش میترسم
گفتم کاری نکنم که آسیبش بیشتر باشه
فعلا تا یه ماهی کاریش ندارم ببینم چطور میشه و بیشتر مطالعه میکنم
البته تصدیق پیام گیتی جان دختر منم با شیشه شیر میخورد و اگه شیشه آب خوری بهش میدادیم نمیگرفت
یه شب یکی از دوستامون که بچه اش هم سن دختر منه بهش گفت دیگه نباید شیرا با شیشه بخوری و دختر شب که اومدیم خونه خیلی جهادی گفت بندازش دور دیگه نمیخوامش
دهنمون باز مونده بود واقعا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، خانم فسقلی
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
برای خشکی لب کودک چی خوبه؟باز پاییز شد لبای پسرم خشک شده
کرم برای صورت؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
سلین جان، خشکی لب، به نظرم باید ریشه ای بهش رسیدگی بشه چون نشونه ی کم آبیه و خود کم آبی برای کلیه های بچه ها اصلا خوب نیست... به نظرم اول چند روز آب بیشتر یا مایعات کلا بیشتر بهش بده ببین بهتر میشه؟
کرم مرطوب کننده کودک مای و ضدآفتاب هم سی گل میزنم
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، خانم فسقلی
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
سلین پسر منم تو پاییز لبهاش خشک میشه البته نه مداوم.
بعضی ها ژنتیکی پوست خشک دارن
من پماد چشمی میزنم (فقط شب موقع خواب چون تو روز همکاری نمیکنه)
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۷/۲۸، ۱۲:۱۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۷/۲۸، ۱۲:۲۳ صبح، توسط Celin.)
مرسی رزجان، این مشکل فقط بعضی روزا پاییز براش پیش میاد آب به اندازه کافی میخوره
یه جورایی میتونم بگم زیادی هم میخوره عشق آب خوردن داره
حداقل روزی ۱ لیتر آب میخوره
مرسی مری جان امتحان میکنم
باباش هم همین مشکل رو داره برعکس من که کلا پوست چربی داشتم
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
سلین جان متاسفانه پسر منم این مشکل رو تو پاییز و زمستون داره شدتش اینقدر زیاده که لب هاش چاک میخوره و خون میاد گاهی من به توصیه دکترش شب ها که خوابه پماد آ چشمی میزنم ی لایه ضخیم روزها هنم چندین مرتبه با روغن های خوراکی چرب میکنم مثل زیتون نارگیل کنجد که اگه بخوره هم مشکلی نداره بهترینش روغن نارگیل بوده برای ما من چندین ساله قوزک پا آرنج سر زانو های پسرمم با روغن نارگیل بعد حمام چرب میکنم و خیلی عالیه
راستی اگه وسیله گرمایشی خونه هم بخاری ترجیحا از ی دستگاه بخور سرد هم استفاده کنی خیلی شرایط بهتر میشه
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
منم درگیرم با خشکی لب و بدترش اینه که میکنه پوست لبشا