ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
رز دقیقا بعد اقتصادی قضیه یکی دیگه از ابعاد ادامه دادن شغل مادر هست
الان یکی از دوستان من دنبال مهدکودک برای پسرش بود ماهی ۸ تا ۱۰ قیمت گرفته تازه بررسی کرده همشون یه سری باگ دارن آخر سر همون پرستار اکی کرد گفت حداقل پروتکلهای منو اجرا میکنه
کلا الان بخوای زندگی باکیفیت داشته باشی زن و شوهر هردو باید درآمد داشته باشن بحث بچه هم جداست
چون هرچی در بزرگتر میشه هزینه ها هم بالاتر میرن و بنظرم اگر مادر خیلی فاصله گرفته باشه از کار دوباره برگشتش خیلی سخت میشه....
ولی خب با توجه به نظرات مامانا که میخونم ، شرایط نسبی هست
خداوند به همه مون که در کشور زندگی میکنیم کمک کنه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• maryam_na
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
بچه ها واقعا واقعا ممنونم از همتون به خاطر اینکه جوابمو انقدر خوب و دقیق دادین و وقت گذاشتین
...
رزی من عاشق پسرمم
دلیل نفسهای اینروزامه وتقعا
براش جون میدم
3ساعت پریشب ندیدمش تا بغلش کنم مردم و زنده شدم از دلتنگی
اما کاش قبل از بارداری همین 1پستتو خونده بودم و...
بچه ها یه چیز دیگه ام که مهمه سنه
من شاید اگه همون 5،6 سال پیش بچه دار میشدم البته قطعا بهتر بودم از همه نطر
حوصله ای و انرژی ای و همه چی...
خدا به همتون سلامتی و دلخوشی بده...
رزی خیلی خوشحالم که بازم میای و مینویسی و حالت خوبه...
بچه ها تک تکتونو عاااشقتونمممممم...

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، maryam_na، Rose
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
۱۴۰۱/۸/۴، ۰۳:۵۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۴، ۰۳:۵۵ عصر، توسط maryam_na.)
رخشید جون قیمت مهدها متفاوته. مثلا من پسر خواهرم تو اکباتان مهدش ماهی ۳.۵ می گیره، یه دوستم مجیدیه است ماهی نهایت سه تومن میده و یه خواهرم دم محل کارش تو بلوار کشاورز میره دخترش مهد اونم ۲.۵-۳ تومنه. مهد معمولی تو جای معمولی تهران این حدودهاست فکر کنم.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
مریم اره میدونم این نزدیک خونشون میخواست باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• maryam_na
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
واسه منی ک حقوقم ۸ و نیمه
مهد ۸ تومنی واسم به صرفه نیس ..همون بشینم خونه به صرفه تره
حالم از حقوقی ک میگیرم بهم میخوره
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
بچه ها کسی تو بزرگسالی یا بارداری واکسن سیاه سرفه زده؟ من الان سی هفته تمومم و دکترم و مامام توصیه اکید می کنن اواخر بارداریم این واکسنو بزنن به خاطر ایمنی بچه تو دو ماه اول تا خودش واکسن سیاه سرفه رو بزنه. می خواستم بدونم بعدش آدم سرفه یا علامتی بهش دست میده؟ تو گروه باردارهام پرسیدم ولی اونجا کسی نمیاد عملا.
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۱/۸/۴، ۰۴:۳۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۴، ۰۴:۳۵ عصر، توسط رخشید.)
نسیمه قراردادی هستی یا رسمی ؟ خاک تو سرشون تورم ۷۰ درصد افزایش حقوق ۱۰
هزینه ها متناسب با حقوق نیست
الان دبستانهای غیردولتی من شنیدم ۲۰ تا ۳۰ خرده ای شهریه شونه
بازم خاک تو سرشون
مریم منظورت واکسن سه گانه هست که موقع ازدواج میزنن بعد ۱۰ سال بعد هم باید تکرار بشه؟
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
بیشتر رخشید. بین ۴۰ تا هفتاد ایناست. ۲۰-۳۰ تومن پول سرویس بچه میشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
پیمانی هستم رخشید ...
مثلا فک کردی رسمی هامون چقد میگیرن ؟
خیلی بگیرن ۱۳ تومن
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• رخشید
ارسالها: 613
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 314 posts
تشکر Given: 392
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۱
اعتبار:
880
ایران و اینجا هم سه تا دیفتری، کزاز و سیاه سرفه با همه ان ولی برای ازدواج کزاز خالی می زدن بهمون و این سه گانه رو فکر کنم آخرین بار شش سالگی و مدرسه رفتنی زدیم. این واکسنی که به من می خوان بزنن تکی سیاه سرفه است. چون نوبت اولش بچه دو ماهگی می زنه و این دو ماه اگه بگیره خیلی خطرناکه. زمان دخترم نمی گفتن بزنید و نمی دونم لابد شایع شده تو این سالها که میگن بزنید.