ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
دقیقا شیدا جون از نظر من هم همون کروناس چون با کسایی که گرفتن صحبت میکردم میگفتن علائم با کمی تفاوت همون کرونای قبلیس که گرفتن
فقط متعجبم چرا هی اصرار دارن بگن آنفولانزاس کرونا نیست تا همین کمی پیش هر عطسه و سرفه ایی کرونا بود اما الان درگیری ریه هم میگن کرونا نیست خیلی دوس دارم بدونم سیاست پشت پرده چیه
جالب اینه که ما تستی تو کشور نداریم که کیت تشخیص آنفولانزا باشه حتی از بیمار ها تست کرونا هم نمیگیرن پس چطوری تشخیص میدن
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
والا عاطفه نمی خوام نگران شی، ولی حتما با دکتری که در زمینه ی تکامل کار می کنه مشاوره داشته باش و فرم های ASQL رو هم پر کن...
روروئک هم یکی از دلایل مضر بودن و ممنوع بودنش توی برخی کشورها دقیقا همینه که یه سری از مراحل تکاملی رو اسکیپ می کنه...
غذا هم به نظرم دائم غذای جامد در اختیارش باشه، کته هم اگه منظورت بدون آبکش کردنه، توصیه می کنم دیگه کته درست نکنی چون آرسنیکش حتی برای ما بزرگا هم خوب نیست بچه ها هم که حتما خوب نیست... اولا حداقل 6-8 ساعت بخیسون و بارها آبش رو عوض کن، هم اینکه آبکش کن و با صیفی جات بذار بپزه و بده (انواع پلوهای مخلوط) من فکر می کنم رنگ و رو پیدا کنه بهتر خواهد خورد بخصوص که نمک و اینا هم نمی زنیم، مزه ی صیفی جات به نظر من خیلی خوبش می کنه...
مثلا برنج های گوشتی مخلوط با کلم، کدوحلوایی، کدو خورشتی، گوجه، سیب زمینی، لوبیا سبز، کلم بروکلی، سبزیجات، هویج وووو... به سوپ و عدسی قانع نباش به نظر من... دائم مواد مختلف رو تست کن و حتی اگه نخورد مجدد تست کن، با روش های مختلف...
برنج های ته چین طور...
خورش های مختلف رو خوب با برنج مخلوط کن و تست کن (البته گوشت رو حتما ریز کن)
اگرچه به نظر من شما باید الان دیگه فینگر فود رو هم شروع کرده باشی..
مثلا انواع کوکوها در سایز انگشتی مناسب، مثل سیب زمینی، کینوا، کدوخورشتی، فلافل اینا وووو...
برش های کدو حلوایی، میوه های فصل (به جز دونه ای ها که خطر خفگی داره)،
حالا اینم اگه نگرانی با مشاور تغذیه کودک می تونی صحبت کنی
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
۱۴۰۱/۸/۸، ۱۰:۳۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۸، ۱۰:۳۴ عصر، توسط atefehjjjjjjj.)
وای رز ینی دخترم تکامل نداره هنوز حرکاتش؟؟؟؟
خیلیا چهاردست و پا نمیرن خب
غذا انگشتی شروع نکردم بیشتر ته چین و سوپ
ولی خب هنوز مواد رو با پشت قاشق له میکنم
منظورتون از انگشتی چجوریه اخه؟
خورشت جدا بپزن و برنج جدا آبکش کنم منظورته؟
کاش در مورد تغذیه هم تاپیک داشتیم خصوصا انگشتی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
عاطفه جان
خودش می تونه بشینه(از حالت درازکش به حالت نشسته دربیاد) یا شما کمکش می کنید که بشینه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 1,002
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,452 in 741 posts
تشکر Given: 87
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
2,746
پسر منم تازه تقریبا نزدیک به ۱۰ ماهگی چهار دست و پا رفتن شروع کرد. اونم خیلی کم میرفت. الان که ۱۱ ماهش ۴ دست و پا کامل میتونه بره و روی پا بایسته و جایی بگیره قدم برداره. به من همه میگفتن تنبل و از این حرفا. ولی من از دکترش پرسیدم گفت مهم نیست بعضی بچه ها چهار دست پا نمیرن همه که ی جور نیستن. حالا باز نظر دکترها هم فرق داره. به نظرم عاطفه از دکتر خودش بپرس الکی استرس نگیر.
من تمام خواهرزاده هام به جز یکی شون اصلا ۴دست و پا نرفتن. بلند شدن راه رفتن ی دفعه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 308
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,579 in 285 posts
تشکر Given: 2,919
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,595
سلام بچه ها یه سوال دارم از دختر دارا گرچه ماشاءالله لیستریا اینجا پسردار هستن, برای آزمایش ادرار برای دخترا چطور ادرار میگیرن؟! سوال شده برام چطور از بچه ادرار میگیرن؟!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
لیلی جون سلام
هردوشون کیسه های مخصوص داذن برای گرفتن ادرار
بگی به داروخانه دختره کوچولوت بهت یه کیسه میده روششم خودش میگه
یادمه نونا میگفت سخته اما تونسته بود موفق بشه بلاخره خخخخ

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
لیلی دخترت رو سرپا گرفتی تا حالا واسه جیش کردن ؟
اگه گرفتی و عادت داره ،میتونی راحت نمونه بگیری ،مث بزرگسال
سرپا ش بگیری، وقتی جیش اومد ظرف نمونه رو بذاری زیرش
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
وای نسیمه من یه بار پسرمو همینجوری بازی بازی 1ماه پیش سرپا گرفتم انقدر ترسید بچم
به غلط کردن افتادم
اصلا قصدی نداشتما اما ترسید خخخخ

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
آخی
از جیش خودش ترسید یوتاب ؟؟
وای یادمه خواهرم سر پوشک گرفتن پسرش جریان داشت
میفت وقی میبردم دسشویی،پی پی کنه ،چون تا حالا پی پی خودش رو ندیده بود
وقتی اومده ،ترسیده
بلند شده دویده بیرون خخخخ
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی