ارسالها: 95
موضوعها: 0
تشکر Received:
217 in 74 posts
تشکر Given: 2,056
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۱
اعتبار:
264
اگه خیلی دخترتون کوچیکه، کیسه مخصوص داره، باید کاملا بشوریش و خشک کنی بعد همینطوری که دراز کشیده جلوش بگیری، میریزه تو کیسه، البته یکم دردسر داره، اگر هم بزرگتره بهت ظرف نمونه برداری میدن بجای کیسه و تو دستشویی سرپا میگیری.
یه سوال
مصرف شربت کلسیم میتونه مداوم باشه؟؟ دخترم سه سال و دو ماهش هست، دو سه ماهه کلا علاقه ای به خوردن شیر نداره، از لبنیات فقط پنیر دوست داره، واقعا کلافه شدم. دکتر شربت کلسیم نوشت و یه دوره دادم، الان تمدید کنم یا باید حتما با نظر پزشک باشه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
گیتی جون
پسر من الان 16 ماهشه اما یکسالگیش یه دوره دکترش داد که تمدید نکرد
فکر کنم بچه ها باهم در این موردم فرق داشته باشن
کاش ازدکترش بپرسی عزیزم

پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 2,413
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,286 in 1,695 posts
تشکر Given: 7,257
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,851
عاطفه خواهر کوچیک منم چهار دست و پا نرفت .بعد از نشستن مهارت بعدیش راه رفتن بود.اونم تو هشت ماهگی!!!!!!!!!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
۱۴۰۱/۸/۹، ۱۱:۰۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۹، ۱۱:۰۵ صبح، توسط **ماهور**.)
بچه ها نوشته های چند صفحه قبل رو خوندم. واقعا خدا بهتون قوت و توان مضاعف بده.
فقط برام سوال ایجاد میشه که با تمام این حرفا که کم و بیش تقریبا از تمام بچه دارا میشنویم پس چرا بچه دار شدین؟؟؟ یا چرا بعضیا دومی یا حتی سومی رو میارن؟ این چیزی که شماها میگین که واقعا ترسناکه.
مگه چند سال زنده ایم که نصف بیشترش هم بخواد اینجوری پای بچه بره؟؟؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، خانم فسقلی
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
سلام مامانا من وقت نکردم با دقت زیاد پستهاتونو بخونم ولی حتما برای هر تاخیر در تکامل با متخصص اطفال صحبت کنید صرفا به بهداشت و ... اکتفا نکنید
تاخیر در تکامل مبحث مهمی هست که اگر گلدن تایم از دست بدید شاید جبران نشه اینکه اکتفا کنیم بچه x یا y هم اینجوری بودن معیار درستی نیست....
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
۱۴۰۱/۸/۹، ۱۱:۳۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۹، ۱۲:۱۰ عصر، توسط Nedaaa28.)
گیتی جان پسر من که کلا هیچ لبنیاتی تا الان نخورده و دکترش فقط یه بار یه شیشه کلسیم داد گفت اصلا تمدید نکن
به نظرم نده دیگه مگر قبلش آزمایش بدی
ماهور تا وقتی آدم خودش بچه نداشته باشه نه سختیشو کامل درک میکنه نه شیرینیشو
هر چقدر هم قبلش بخونیم و بدونیم
هزار تا شاید وجود داره
شاید بچه خیییلی آروم باشه ، شاید خودش شیر شب قطع کنه ، شاید خوش غذا باشه ، شاید هیچ کولیک و رفلاکسی نداشته باشه ( پسردایی من واقعا اینجوری بود )
و شاید همه اینا برعکس باشه
در مورد مملکت هم خب من قبل این داستانا تصمیم گرفتم بچه دار شم ، وقتی انقدر هم امیدوار نبودم
منم حداقل ۴ سال با خودم کلنجار رفتم یه تایم یکساله کلا قیدشو زدیم ، اصلا بهش فکرم نکردیم
ولی بعد یادمه به همسرم گفتم شاید ۲۰ سال دیگه اوضاع مملکت انقدر خوب شده باشه که حسرت بخوریم چرا ما بچه ای نیاوردیم که الان ۲۰ سالش باشه و ما هم لذتشو ببریم
همه چی احتماله تو بچه دار شدن
سخت ترین تصمیم زندگیه واسه ماها که کمال گرا و بافکریم
ولی ته ته ته همه سختیا و نگرانیاش مثل قنده
با همه وجودم امیدوارم هر چی واست خیر و خوشیه اتفاق بیوفته
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
ماهور جون خوش اومدي جات خالي بود
انشالله ترگل هم برگرده دوباره دور هم حال ميكنيم
ببين اونچه كه منو داغون كرد ريفلاكس شديد پسرم بود
دقت كني هر ماماني كه بهش سخت گذشته ، بچه ش ريفلاكسي بوده
فقط از خدا بخواه بچه ت سلامت باشه چون بقيه چيزا قابل تحمله