ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received: 7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
صبحانه: یک عدد سیب باغ دماوند با چند لیوان چای
ناهار: پلو و ران مرغ زعفرونی در زودپز + کدو حلوایی و کدو سبز گریلشده با سالاد شیرازی
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received: 2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
کباب کوبیده
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
قیمه و سالاد
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
کوکو سبزی مقوی که توش کینوا و کنجد و کاهو و سیر و زرشک و گردو ریختم و با روغن زیتون درستش کردم
شام هم عدسی با جو دوسرپرک
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received: 7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
چه کوکوی باحالی درست کردی هون.
منم انقدر بچهها عکس کاچی گذاشتن امروز عصرونه برای اولین بار درستش کردم. ولی به جای شکر عسل ریختم (میدونم عسل نباید حرارت ببینه، ولی بازم به شکر ترجیحش میدم). خیلی کمشیرین و خوشمزه شده بود.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven، خانم فسقلی
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received: 20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۱/۸/۲۱، ۰۹:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۲۱، ۰۹:۲۱ عصر، توسط نسیمه جااان.)
ناهار من زرشک پلو
همسر بادمجان سرخ شده
شام پیتزا گوشت و قارچ خونگی
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received: 3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
(۱۴۰۱/۸/۲۱، ۰۹:۱۴ عصر)ستیلیته نوشته است: چه کوکوی باحالی درست کردی هون.
منم انقدر بچهها عکس کاچی گذاشتن امروز عصرونه برای اولین بار درستش کردم. ولی به جای شکر عسل ریختم (میدونم عسل نباید حرارت ببینه، ولی بازم به شکر ترجیحش میدم). خیلی کمشیرین و خوشمزه شده بود.
همسر کوکو سبزی دوست نداشت یه بار از کوکوی من خورد گفت این چه خوشمزه اس وقتی گفتم چی داره گفت درست کن منم دوست دارم
ارسالها: 796
موضوعها: 2
تشکر Received: 2,291 in 392 posts
تشکر Given: 3,869
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,166
(۱۴۰۱/۸/۲۱، ۰۹:۱۴ عصر)قستیلیته نوشته است: چه کوکوی باحالی درست کردی هون.
منم انقدر بچهها عکس کاچی گذاشتن امروز عصرونه برای اولین بار درستش کردم. ولی به جای شکر عسل ریختم (میدونم عسل نباید حرارت ببینه، ولی بازم به شکر ترجیحش میدم). خیلی کمشیرین و خوشمزه شده بود.
نسبت خاصی ریختی؟
من یه تیکه کوچیک نبات میندازم اما میخوام نبات هم حذف کنم
دوستای گلم لطفا منو با اسم مستعارم آبگینه خطاب کنید.
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
صبحانه نون جو با پنیر و گردو
ناهار نیمرو همهمی
شام مهمونی
مسیر جهان دوره گردیست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received: 13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۸/۲۲، ۱۰:۱۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۲۲، ۱۰:۱۴ صبح، توسط Donya.)
آبگینه جان اون عسل های دوفاز هست که نباید حرارت ببینه، عسل های روان و یکدستی که ما مصرف میکنیم اصطلاحا حرارت دیده است و دیگه حرارت تاثیر منفی روشون نداره.
دیشب شام آلبالوپلو
نهار کباب مهمون یکی از دوستان
شام هم واقعا موندم شب چی درست کنم.. شاید کشک بادمجون که سریع درست شه..
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
|