ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
نسیمه جون والا من شکمم ترک برنداشت
ولی روغن زیتون میزدم ن هرروز ولی میزدم یکی در میون
مامانمم شکمش ترک نداره
ولی یکم شکممون بزرگتر میشه دیگه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
مامانا تا کی میخوایید به بچه ها شیر بدید؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
من که یه وعده اشم نتونستم کم کنم
شب تا صبح میخوره
روزام سه چهار بار حداقللللل
یعنی غذا میخوره باز میاد میچسبه بهم
تا شیر نخوره آروم نیست
عید ۱۸ ماهش میشه یعنی میتونم بگیرم ؟ پسر من که شیر و ماست همنمیخوره همسرم میگه حداقل شیر خودتو دو سال بده
خییییلی سختمه دیگه کم آوردم
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، nona، youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
مرسی بچه ها
نمی دونم یه وقت وقت طلایی نداشته باشه که از دست بدم برای رد بخیه ی پیشونی پسرم؟
والا برای چکاپ که رفتیم 3-4 تا عمل بینی و اینها توی صف بودن همه هم کلی راضی بودن... البته گفته بود آب بزنید دائم و حموم ببرید و اینها... متاسفانه پسرم حتی برای شستن ساده ی صورتش هم مقاومت می کرد... منم واقعا خسته ام از جیغ و داد... و وقتی خواست برش داره گفت چرا پس شستشوی مداوم نداشتید... و من همش حس عذاب وجدان هم دارم که شاید اگه بیشتر جیغ و داد و تحمل می کردم، الان ردش کمتر بود..............
نسیمه احتمالا درست میشی... چون وقتی بزرگتر که میشه و می بینی که تنهایی یه موجود کامل بی نقصی رو ساختی، خودش باعث میشه که یه حس تقدس حتی برات پیدا کنه اون بخیه... واقعا زن کار خیلی بزرگی می کنه... تنها رابط دنیای ماورا با ماده هست... شوهر یه دونه نف سلول میده و زن 9 ماااااه تمام بدنش بصورت خودکار زحمت می کشه تا یه موجود کامل رو به این دنیا بیاره و روح رو زمینی کنه... نمی دونم تا حالا این حس ها رو داشتی یا نه، ولی بهشون فکر کن، مطمئنم یکم پذیرشت رو بالا می بره و استرست کم میشه :*
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۸/۲۷، ۱۱:۱۴ عصر)Mari90 نوشته است: نسیمه جان یه فوم شستشو معرفی کردی منظورت این لینک بود؟
https://www.digikala.com/product/dkp-148...میلی-لیتر/
بچه ها این فوم شستشو چیه؟
برای اندام تناسلیه یا صورت؟
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۸/۲۸، ۱۲:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۲۸، ۱۲:۰۴ عصر، توسط youtab.)
نونا جون من میخوان واسه واکسن 18 ماهگی بردمش بپرسن از ممیشی ببینم جی میگه
برای عید میشه 20 ماهش
البته شیر خشک میخوره
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۸/۲۸، ۱۲:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۸/۲۸، ۱۲:۴۹ عصر، توسط Mari90.)
رز جان برای شستشوی تناسلیه.
من حدود ٢٠ ماهگی از شیر گرفتم و بر خلاف بقیه مراحل خیلی خوب باهام همکاری کرد
باورم نمیشد بشه از شیر گرفتش
هر جا مینشستم سریع می اومد شیر میخورد جرات نداشتم بشینم یا دراز بکشم
اصلا هر برگشت نداشت
گریه زاری هم نداشتیم
ولی خودم خیلی گریه کردم چون وابسته شده بودم
یکی باید منو از شیر میگرفت
آخرین وعده که تو خواب بهش دادم، فقط اشک ریختم
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
مری میشه بگی چه جوری گرفتی؟
منم الان از فکرش داغون میشم با اینکه خیلی سختمه ولی خودم وابسته ترم
پسر ۱۹ ماه ❤
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، nona، youtab
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
ماری جان منم دقیقا مثل تو بودم کلی گریه کردم برعکس پسرم خیلی ریلکس
مامانم میگفت تو رو از شیر گرفتن یا پسرتو!!!
خیلی سخت بود ،تا یه مدت افسردگی داشتم
اتاقش رو هم که جدا کردم شبا قبل خواب با گریه میخوابیدم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
واقعا گریه هم داره الان پستتو خوندم ماری غصم بیشتر شد مادرا دقیقا بیشتر وابسته ان به شیر دادن برای همینه همسرم میگه بگیرش هی میگم زوده
یوتاب حان شیر خسک مواد مغذیش خیلی خیلی بیشتر از شیر گاوه تا جایی که میدونم کاملا اکیه دو سال کامل بدی
ندا منم عین تو دخترم به شدت وابسته هست ( نه به اندازه من) ولی مافیه بشینم میاد میشینه کنارم یا وایمیسه سرپا میخوره کما ولیعادتش شده
|