ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
نه قربونت گریه نکن
بالاخره یک مرحله از رشد بچه هاست
بعد که میرن مدرسه
یا اون روز که خداحافظی میکنن برن دانشگاه با ذوق میرن خوابگاه ، منم که تو خوابگاه پسرونه راه نمیدن برم ببینم چه خبره
اگر هم رفتم هی میخواد بگه مامان شما برو خونه ! دکم کنه
به نظرم گریه آور تره هق هق
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
اصلا از شیر نمیگیرمش فعلا ول کن همسرو
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
بچه ها من فک نکنم اصلا گریه کنم از شیر بگیرمش 
بی صبرانه منتظرم اون روز بزسه و هیچ وابستگی تو خودم حس نمیکنم
الان شماهارو خوندم بنظرم ی مشکلی دارم 
من اصلا با شبر دادن ارتباط برقرار نکردم راستش و هیچ خوشم نیومد بیشترشم بخاطز شب بیداری های زیادشه واقعا اعصابم ضعیف شده تو این یک سال و خردی
امیدوارم بعد واکسن 18 ماهگی بتونم قطعش کنم
مرسی تجربیاتتون گفتین بوس
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
الهام شایدم ما مشکل داریم
پست بچه ها رو دیدم دخترمو داشتم میخوابوندم الان کلا ازون موقع چسبیدم بهش نازش میکنم زیرگوشش مدام میگم اصلا نمیگیرمت از شیر خیالت راحت
دخترمم خوابه گاهی میفهمه یکی عین کنه چسبیده بهش با دست هلم میده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، youtab
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
نونا 
دختر من از سزکار میام بعلش میکنم همش میریم رو ی مبل میشینیم شیر بخوره دیگه تا بغلش میکنم مبلو نشون مبده میگه نام نام
ب همه خوردنیا از جمله شیر میگه نام نام
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، nona، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
باز خداتو شکر کن محل ثابت داری دختر من یهو تو خیابون مانتومو میده اونور بلوزمو از پایین میکشه سینه رو ببینه بخوره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
لیانه جون سلام
چطوری عزیزم؟
دیدم اومدی اعترافات گفتم حالتو بپرسم
 پسر دو ساله من
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received: 7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
مامانا یه سوالی برام پیش اومد که شاید به این تاپیک مربوط نباشه و چون اینجا مطرح شده من اینجا میپرسم.
شما با اینکه لباستون بالا باشه و سینتون بیرون باشه تو خونه مشکلی ندارید؟ یعنی حس بدی ندارید؟
من که بچم شیرخشکیه و خوب سینم هیچ وقت بیرون نیست ولی الان شما گفتید من احساس کردم خوشم نمیاد اینجوری باشم. یعنی آزارم میده تو این پوزیشن بودن. یعنی من مشکل دارم؟
من صبح ها که بیدار میشم میخوام سو. تین بپوشم پشتمو میکنم به پسرم میپوشم
کلا با شوهرمم اینجوریم. بهش گفتم غیر از مواقع لازم دوس ندارم تو هر حالتی بدنمو ببینه. با بلوز و شلوار عوض کردن جلوش مشکلی ندارم. ولی دو تا لباس زیرها جلوش عوض نمیکنم هیچ وقت. یا اگر تو اتاق باشه پشتمو میکنم بهش.
یهو این فکره مثل خوره افتاد تو سرم که نکنه چون ناخودآگاهم اینجوری بوده به پسرم شیر ندادم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
سلام يوتاب جون
دلم براي همه تنگ شده بود
خداروشكر خوبم خونريزيمم در حد لكه بيني شده
مهمونيمم برگزار شد و باورتون نميشه انگار يه بار سنگين از روي دوشم برداشته شد
احساس خوبي دارم
فكر كنم تا ٦ ماه حداعقل هيچ مهموني ندارم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
کژال کلا اصلا از همون یکی دو ماهگی به بعد بچه نباید اندام خصوصی پدر مادرو ببینه از یه سنیم که متوجه میشن من از شش ماهگی ما بلند میگیم میخواییم اباس عوض کنیم در اتاقو میبندیم تا دخترم حریم خصوصی رو بدونه باباش تا خالا جلوی دخترم اباس عوض نکرده من هم از شش هفت ماهگی نکردم
سینمونم صبح تا شب که بیرون نیست  ولی خودش میاد میزنه کنار پیرهن تاپ رو میده پایین بلوزو میده بالا میخوره
نه دیگه وقتی خودمونیم و بچه و نهایت پدر بچه چرا معذب
بیشتر خنده داره تا عذاب آور صحنه
چون مادرو اخساس میکنم شکل شیر میبینه بچه کلا
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
|