ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
میس شین جان اتفاقا منم امرون دارم نه چندان دقیق نیست خیلی از محیط تاثیر میگیره به رحال حدود نیم درجه هطا در نظر بگیر
اون دماسنج مدادیا که میذاری زیر بغل یا زیر زبون خیلیم ارزونن وای دقیقن فقط سه دهم باید بهشون اضافه کنی
اون دیجیتالای گوش مارک کاملا دقیقن
ایشالا تب نمیکنه
آب و مایعات زیاد بده
من دکتر دخترم گفت مامانا بخاطر داغی به بچه تب بر میدن اما میگن دماینج مثلا ۳۷ نشون داد خیلی ازین داغیا و حرارتا صرفا بخاطر کمبود آب بدن بچه هست اگه اب بخوره میاد پایین پس دماسنج خطا نداشته
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• miss shin، youtab
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
مامانا اگر راه حلی برای خواب دارید به منم بگید
صبح ۸ پسرمو بیدار میکنم هر کاری میکنم زودتر از ۴یا۵ عصر نمیخوابه نیم ساعته بیدارش میکنم شب ۱۱ میخوابه
انقدر هم باهاش بازی میکنم خودم خسته میشم اما خودش هنوز انرژی داره!!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
سلین جان پیدا کردی به منم بگو دختر من حدود ۸:۳۰ بیدار میشه راس ۱۵ میخوابه دو ساعت ازونورم شب دیگه قبل ۱۱ نمیخوابه متاسفانه
اگر عصر بیدارش کنم دیگه قطعا بداخلاق میشه و شامم نمیخوره و باز همون ۱۱ اینا میخوابه ( امتحان کردم)
ضمنا اصلا فرقی نداره اون موقع ها هم که ۹:۳۰-۱۰ میخوابید باز حدود ۸-۸:۳۰ بیدار میشد
سلین جان و مامانای بزرگ و مامانایی که نی نی ۱۷-۱۸ ماهه دارید تا کی باید بچه رو بغل کرد زیر شیر شست؟ میخوام بدونم تا کی شماها اینکارو کردید یا قراره بکنید.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اخ نونا جون
یعنی دست و بالم له شده
منم اتفاقا سوالم بود
ن ش اگه خونش باشیم مییبره تو حموم و پسرم وایمیسته میشورتش با دوش تلفنی بنده خدا
اما من نکردم
اخه اونجا نهایت یه بار اینمارو کنه من هربار فکر نمیکنم وایسه
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
نرگس جان یعنی مثلا تا سی ماه بچه رو تو بغل شستی گلم؟
کمر داغون نشد؟
یوتاب فکر کنم بتونیم ایستاده بشوریم نمیشه ؟ ولی اون موقع کل حمومم باید بشوریم اصرافم میشه آب
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نرگس
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
واي منم ديگه دست و كمر برام نمونده
خب ماشالله سنگين شدن شيطوني هم ميكنن واقعا شستوشو سخت شده
همسرمم البته كمك ميكنه ولي بازم سخته
منتظر سي ماهگيم از پوشك بگيرم البته مطمعنم يه پروسه سخت خواهد بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۹/۵، ۱۱:۳۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۵، ۱۱:۳۷ عصر، توسط nona.)
نرگس جان ما کلا سرویس ایرانی خونه نداریم الانم فمر کنم زوده بخواد کلا رو ایرانی یا فرنگی با تبدیل بنشونمش فکر کنم بهش فشار بیاد ( یکی باید منو بگیره یعنی کلا هم از شیر گرفتن فکر میکنم زوده هم به این زودیا پوشک گرفتن) ، قصری هم مادر همسرم گرفته ولی اونم فکر کنم حداقل بچه باید دوسالش پر شه
با اینکه خودش قبل پی پی میره زیراندازشو پهن میکنه و دراز میکشه یا موقع جیش پوشکشو میکشه که از علایم آمادگی نسبیه ولی بعید میدونم بخوام و بتونم زیر دو سال و نیم بگیرمش میشه مثل پسر شما
کلا برای منم کمر نمونده لیانه جان مقاومتم دارن سر تعویض تو این سن اصلا یه وضعیه
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
احتمالا نرگس جان یا اینکه سنگرو حفظ کنم همچنان بغلش کنم یه ۱۳ ماه دیگه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، نرگس
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
۱۴۰۱/۹/۵، ۱۱:۵۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۵، ۱۱:۵۴ عصر، توسط رخشید.)
نمیشه داخل روشویی سرپا وایسه بشوریدش پاهاشم بشورین
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
رخشید جان نمیشه که بچه اولا قدش بلنده تو این سن وایسه اب رو باید بپاشی روش افتضاح میشه همه جا تازه فکر کردی بچه اروم و مودب وایمیسه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
|