ارسالها: 2,572
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,308 in 1,120 posts
تشکر Given: 2,654
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
5,359
بچه ها چند تا ماما دیدم گفتن وقتی چند ماه قرص ویتامین مصرف میکنی یک ماه بینش استراحت بدین بعد دوباره مصرف کنید
درسته یا نه؟
و اینکه پارسال دکترم یدوفولیک داد گفت همسرم بخوره مگه اسید فولیک آقایون نیاز بخورن؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
آرزو اسید فولیک به عنوان مکمل باروری مردان تجویز میشه
در کل زن و مرد بهش احتیاج دارن ولی چون واسه جنین ضروری هست ،بیشتر دیده میشه ک زنان استفاده میکنن
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Heven، Rose، youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۹/۲۰، ۰۲:۴۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۹/۲۰، ۰۲:۴۷ صبح، توسط Rose.)
(۱۴۰۱/۹/۲۰، ۰۱:۲۵ صبح)Heven نوشته است: بچه ها چند تا ماما دیدم گفتن وقتی چند ماه قرص ویتامین مصرف میکنی یک ماه بینش استراحت بدین بعد دوباره مصرف کنید
درسته یا نه؟
و اینکه پارسال دکترم یدوفولیک داد گفت همسرم بخوره مگه اسید فولیک آقایون نیاز بخورن؟
درباره ی سوال اولت حضور ذهن ندارم، اما اسیدفولیک چون روی خون و در نتیجه خون رسانی تاثیر میذاره، خیلی خوبه که آقا هم بخوره... ما هم خوردیم...
آمادگی های دارویی همسر من اینا بود:
3 ماه قبل از زمان برنامه ریزی شده برای شروع اقداممون، فرستادم آزمایش بده و چون حرکت پیشرونده ی تیپ A ش کم بود، یه سری چیزا رو با تحقیقات خودم و اصرار به دکتر اورولوژیست، بهش دادم مثل اسید فولیک و ال کارنیتین...
امگا3 و روی بصورت منظم و هفته ای، انواع مرکبات در هر زمان،سلنیوم، 2 ماه اسید فولیک، 2 ماه ول من، ویتامین دی 50000 تقریبا هر 2 هفته تا 1 ماه برای مدت طولانی تر
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
سلام بچه ها خوبین؟ من ابان رفتم دکنر ازمایش دادم رفتم دوباره پیشش نگاه کرد و گفت همه چی خوبه اگه میخوای اقدام کنی اقدام کن فقط بهم فیفول داد که شبی یه دونه میخورم چیز دیگه ای بهم نداد ولی میبینم شما خیلی قرصای دیگه میخورین.دکترم هم مژگان شهاب الدینی هست. به نظرتون چیز دیگه ای باید بخور.ت ازمایش هورمونی برات نمیدم که استرس نگیری برو اقدام کن 6 ماه اگه شدی که شد اگه نه بعدش بیا
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
سلام سحر جان پاپ اسمیرم دادی؟ سونوگرافی و اینا چی؟ توی ازمایش خونت تیروئیدو اینام بود؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab، سحری....
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۱۰/۴، ۰۸:۰۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۴، ۰۸:۰۶ عصر، توسط Rose.)
سلام سحری جان
ببین کلا امید نداشته باش که دکترا پیگیر باشن... اونا یه چیز روتین رو به همه میگن...
خودت سرچ کن قشنگ، زیر و بم کار دستت بیاد... البته اگه برات مهمه که حتما انجام بدی...
سونو، آز اسپرم، پاپ اسمیر و بررسی عفونت و اینا... تیروئید و قند و پرولاکتین... بحث تیترهایی که بهتره در جریان باشی که توی بدنت به چه صورتی هست... اینا چیزاییه که بد نیست در جریانشون باشی...
برای آمادگی قبل بارداری هم که خب اگه منظور تقویت بدنه یه موضوعه... اگه منظور ویتامین ها و ایناست باز یه بحث دیگه اس...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
تیروئید و سونو اینا دادم مشکلی نداشتم یه آزمایش کامل واسم نوشت بعد اینارو گفت فقط ذخیره ندادم
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
ارسالها: 571
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,320 in 320 posts
تشکر Given: 1,430
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,391
بچه ها قبل از پریود جلوگیری نکنیم بچه میاد یا نه؟
۱۴۰۱/۲/۲۶ بالاخره مال هم شدیم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
دکتر شهاب الدینی دکتر خوبیه
دخیره بده و آز هورمونی شش ماه چون زیاده اگه ذخیره کم باشه ممکنه خیلی کمتر شه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai، سحری....