ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۰/۶/۳۱، ۰۹:۲۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۶/۳۱، ۰۹:۲۲ صبح، توسط liyane.)
سافاري رو توي كيش حتما امتحان كنيد
پاراسل
غواصي
و بهترينش از نظر من جايروكوپتره ( يه چيزي شبيه هلكوپتر منتها اطرافش بازه و با كمربند به صندلي محكم ميشيد و دو سرنشينه ، يكي خلبان و يه نفر مسافر) خلبان كل كيش رو بهترن نشون ميده و اگر اهل هيجان باشيد حركات نمايشي با جايروكوپتر براتون اجرا ميكنه
عكساي فوق العاده خاصي هم ازتون توي فرودگاهش ميگيرن ، به نظرم تجربه ي خاصيه
جنگ شبانه كيش از جنگ هاي تهرانم به نظرم بهتر بوده چون هم طولاني تره هم آزاد تر هستن براي اجرا
كشتي و موزيك زنده هم نبايد از دست داد
پاساژاشم قبلا حس ميكنم بهتر و متنوع تر بود
الان به خاطر قيمتا خيلي جنساش متنوع نيست و البته خيلي گرون شده
راستي يه تجربه ي باحال ديگه تونل وحشته كه توي حياط هتل ارم هست
واي بچه ها انقد ترسناكه كه حد نداره
فكر كنيد تنهايي ميريد وسط فيلم ترسناك ، با اينحال كه ميدونيد واقعي نيست ميدونيد اينا نمايشه منتها چون تنها هستيد و در تاريكيه مطلق و مجبوريد از دست اون شياطين كه با اره برقي دنبالتونن فرار كنيد ، خيلي ميترسيد ( من واقعا ترسيده بودم ، به اصرار همسرم رفتم)
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
بچه ها لطفا تجربه هاتون از پاساژ گردی هارم بگید، از کجا چیا خریدید؟ یکی هم اینکه شما میرید کیش برا خونوادتون سوغاتی میارید؟
کدوم هتل اقامت داشتید؟ صبحونه نهار شامش چطور بود؟!
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 3,061
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,259 in 2,167 posts
تشکر Given: 5,726
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,047
آلما جان بهتون پیشنهاد میکنم سایت هلو کیش چک کنین - همه ی سوالاتی که تو ذهنتون هست اونجا خیلی کامل و جامع توضیح داده شدس.
مسیر جهان دوره گردیست
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
آلما جان من 2_3 سال اخیر هتل ویدا و فلامینگو رفتم کیش. ویدا تر و تمیز تره. فلامینگو صبحانه های معروفی داره. ولی جفتش اکی هست برای اقامت
من کیش رو برای خرید دوس ندارم. قشم بهتره.
ولی باز تو کیش من بیشتر از سیتی سنتر خرید کردم. فکر کنم اسم پاساژ مرکز تجاری کیش هست که بغل پاساژ زیتونه. سوغاتی هم بله. طبق عقاید شوهرم ما واسه هرکس که باهاش سلام و علیک داریم هم باید سوغاتی بیاریم.
برای خرید قشم رو ترجیح میدم. مراکز خرید خوب هم تو درگهان هستن. من از پاساژ دو دلفین و دریا همیشه زیاد خرید میکنم.
ارسالها: 4,548
موضوعها: 48
تشکر Received:
15,678 in 3,399 posts
تشکر Given: 20,623
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
18,796
۱۴۰۰/۶/۳۱، ۰۶:۲۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۶/۳۱، ۰۶:۲۷ عصر، توسط Almam.)
ممنون کژال جون از توضیحات کاملت
آره شنیدم کیش دیگه برا خرید به درد نمیخوره زیاد
تا به کجا کشد مرا ، مستی بی امان تو
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received:
9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
سلام آلما جون کیش زیاد برای خرید مناسب نیست به نظر من.خیلی اجناسش مرغوب نیست اکثرا پر از کالاهای چینی اونم نه خیلی خوب بود به نظرم شکلات و قهوه و اینجور چیزا به عنوان سوغاتی بیاری بهتره.