ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
شیدا از کی می پرسی بانک مطمئن من به هیچ کدوم اعتماد ندارم هیچ جا هم حساب پر پولی ندارم... اما مجبوری..
همون مهر و رسالت و پیگیری کن برا وام
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received:
9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
دنیا پولاتو چکارمیکنی
من موندم واقعا پس انداز باید چکار کرد
اگر اوضاع ب ه م بریزه پول تو بانگ چه سرنوشتی پیدا میکنه ؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
من امسال کل درآمدم رفت اول برای خرید ماشین دوم برای کارهای دادگاه و اداره مالیات.
بعدهم همیشه به همه گفتم پولها رو تو یه سبد نگه ندارید. ترکیبی بزنید. طلا، دلار، یورو، ( یه زمانی من حتی درهم هم خریده ام.. ) و کمی هم تو بانک.
اگر هم مایه تون زیاده ماشین و آپارتمان کوچک بخرید سرمایه کنید.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• خانم فسقلی
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received:
29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۱۰/۱، ۰۱:۳۱ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱، ۰۱:۳۱ صبح، توسط youtab.)
سلام بچه ها
بچه هاکسی هست از قوانین بانک و وام اطلاع کامل داشته باشه؟
از اواسط بهمن فکر کنم تا اواخر اردیبهشت دیدین واما رو نمیدن؟
میخوام بدونم دقیقا اینور سال یه نفر برای ثبت نام وام ازدواج تا کی وقت داره که همینور سال بتونه بگیره؟
و اینکه چندتا ضامن میخواد و قسطش چقدره؟
کسی میتونه راهنمایی کنه لطفا؟

پسر دو ساله من
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۱/۱۰/۱، ۱۱:۳۰ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱، ۱۱:۳۱ صبح، توسط Donya.)
یوتاب جان، ببين هر شعبه هربانکی یه چیزی داره باسم سقف اعتباری شعبه. میشه تا اون سقف به مردم وام داد. مثلا شعبه بازار چون گردش مالیش بالاست این سقف هم چندین میلیارده ولی سایر شعب کمتره. هرچی نفرات قبلی که وام گرفته اند اقساط را در موعد سررسید نپردازند این سقف اعتباری شعبه کاهش پیدا میکنه.
پس شعب از اول سال میان شروع می کنند به وام دادن. مردم هم جدیدا اقساط وامها رو نمیدن. همین باعث میشه سریع به سقف برسن. بعد سیستم بانک مرکزی شماره انتظامی نمیده بهشون که وامو ثبت کنند.
هر بانکی هم شرایط تضمینات خاص خودشو داره. باهم متفاوتن شما ببین حساب حقوقی یا جاری با یا بدون دسته چک در کدوم بانک دارید که معدل حساب تون زیر سه میلیون نبوده نباشه. بهمون بانک باجه اعتبارات و تسهیلات مراجعه کنید و شرایط شو بپرسید.
رو طلا وام بخواهید بانک کارگزاری همون رهنی سابق میدن. شرایطش صفحه قبل هست ولی مبلغش زیاد نیست.
بانک رسالت و قرض الحسنه مهر هم پول میخوابونید بعد به نوبت وام میگیرید.
بانک مسکن هم که اوراق میخرید و وام میگیرید.
وام ازدواج هم کلا سخت میدن بانک صادرات راحت تر از بقیه میده، تماس تلفنی بگیرید جواب میدن. دو تا ضامن میخواد با گواهی کسر از حقوق.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
سلام
تاپیک قبلی چی شد
من چرا اخطار گرفتم
وامی خرید و فروش نکردم
توضیحات دادم!
تاپیک رو ایجاد کردید پست اول نوشتید توضیحات خرید وام
بعدم بدون تذکر اخطار!!!
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۳:۳۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۳:۳۹ صبح، توسط Rose.)
(۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۲:۴۵ صبح)خانم فسقلی نوشته است: سلام
تاپیک قبلی چی شد
من چرا اخطار گرفتم
وامی خرید و فروش نکردم
توضیحات دادم!
تاپیک رو ایجاد کردید پست اول نوشتید توضیحات خرید وام
بعدم بدون تذکر اخطار!!!
سلام. تاپیک وجود داشته. شما خودتون هم می دونستید. درباره ی تبلیغات هم خصوصیتون رو چک کنید.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم