ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
۱۴۰۱/۱۰/۱، ۰۱:۰۶ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱، ۰۱:۰۷ صبح، توسط **ماهور**.)
آخه میگن موادی که تخم مرغ خام دارن خانم حامله به هیچ عنوان نباید بخوره. بعضیارم دیدم واسه همین کیک خامه ای نمیخورن. حالا نمیدونم واقعا چیزی داره توش یا اونا زیادی وسواسین.
راستی کیکت هم واقعا زیبا شده. تو واقعا استعداد عالی توی کیک و شیرینی پزی داری دختر. دنبالشو بگیر
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نسیمه جااان
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
نسیمه جون دستت درد نکنه چه کیکی ... وای من یه مدته هوس کیک مدل عروسی با موز و گردو کردم ...
ستی لیته عزیزم آره دقیقا همینه که گفتی lebkuchen ... خودم تا حالا درست نکردم. همکارام رسم دارن قبل کریسمس، خانوادگی درست میکنن برای منم میارن ... البته پودر آمادش هم اینجا هست ...
حالا اگه دستور خوب دیدم برات میذارم حتما ...
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
راست میگی. باید به فامیلامون که از آلمان میان این دفعه بگم به جای خودش پودر آمادهش رو بیارن که مدت طولانیتری بمونه و بشه خودم درست کنم.
ولی خونگیش حتماَ یه چیز دیگهست.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• فلامینگو
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مرسی ماهور و فلامینگو جون ♥︎مرسی از نگاه زیباتون
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• فلامینگو
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
ستی لیته الان یه سرچ زدم. انگار میکس ادویه های مخصوص این بیسکویت توی سوپرمارکتا هست. میتونی به فامیلتون بگی اونو برات بیاره. اسمشو پایین برات میذارم. بعد خودت بیسکویت رو با این میکس ادویه درست کنی. اونجوری طعم اوریجینالش در میاد.
انگلیسیش Ginger bread spice
آلمانیش Lebkuchen Gewürz
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، ستیلیته
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
فلامینگو جان ماها ک اونور فامیل نداریم چی؟
اینجا نمیشه موادشو پیدا کرد و خودمون ادویشو درست کنیم؟
دل منم خواست ! بااینکه نخوردم
ولی عاشق تست طعم های جدیدم
کاش میشد خودمون درست کنیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
عاطفه جون چرا نشه عزیزم. کوکی زنجبیلی کریسمسی رو تو اینترنت سرچ کن. خودم تا حالا درست نکردم، وگرنه یه دستور خوب برات پیدا میکردم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• ستیلیته
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received:
7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
مرسی از اطلاعات تکمیلی فلامینگو جان. باورت بشه یا نشه بچههای این سایت انقدر مهربون و بامرامن که یکیشون به من آفر داد از طریق یکی از نزدیکانش تو همین هفته برام از این ادویهها و میکسهای بیسکویت رو بیاره و پست کنه! اسمش رو نمیگم ریا نشه، ولی فکر کنم خیلیها بدونن کی رو میگم.
ارسالها: 740
موضوعها: 0
تشکر Received:
3,065 in 518 posts
تشکر Given: 1,314
تاریخ عضویت: آذر ۱۴۰۰
اعتبار:
4,286
چقدر خوب. ایشالا درست کنی و لذتشو ببری.
آره معلومه که باورم میشه. انقدر که اون دوستمون مهربونه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، ستیلیته