ارسالها: 1,002
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,452 in 741 posts
تشکر Given: 87
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
2,746
صبحانه چیز خاصی نخورد
ناهار دمی گوجه
عصرونه موز
شام کته و خورشت کرفس
من وقتی سر کارم بچم هیچی نمیخوره. میگن هر کاری میکنیم هر راهی میریم هی تف میکنه. من خیلی ناراحتم. کسی این طوری بوده؟ قبلا این طوری نبود مامانم بهش غذا میداد خوب میخورد ولی از بعد مریضی اش میگن فقط وقتی من هستم غذا میخوره وگرنه همش بهانه میگیره
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• liyane، Seti69، youtab
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۱/۱۰/۵، ۰۱:۵۷ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۵، ۰۲:۰۰ صبح، توسط liyane.)
شيطون خانوم من اينجور موقع ها به چالش ميكشونمش
مثلا يه وسيله كه درش باز و بسته ميشه رو ميدم دستش داخلشم چرت و پرت ميزارم كه براش جذابيت داشته باشه حواسش پرت بشه تا وقتي اون مشغوله منم تند تند غذا ميزارم دهنش
يا كيف لوازم آرايشمو ميدم دستش
نميدونم اين روش ها روش جواب ميده يا نه
الان به پسرم گفتم وقت خوابه چي ميخواي بخوري؟
گفت : شير
گفتم شير دوست داري؟
گفت : خيلي
ديگه من مردم براش
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
وااااای لیانه من مردم واسش
منم همش میخونم میخوریم شیر و میشیم شیر مثل شمشیر
پسرمم راه میره هی میگه شیر شیر شیر
شیطون خانوم منم همه براش های آرایشیمو شستم میذارم جلوش میگم خودتو آرایش کن موهاتو شونه کن میذارم دهنش
یه روز با کتاب ، یه روز ۵ تا گردو میندازم تو ظرف میذارم جلوش
یه روز بطری های خالی ، یه روز آب بازی
اوووف سرویسم بخدا
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received:
9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
قوربون زبون شيرينشون به خدا
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
عادیه شیطون خانم کلا بچه غالبا از دست مامان باباش غذا میخوره تازه بچه های ما با جمیع این روشها
سعی کن وقتی خونه هستی حبران کنی همین
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Seti69، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received:
30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
صبحانه: تخم مرغ آبپز
میان وعده: یک عدد کیک برنج
ناهار: لوبیا پلو و سالاد شیرازی و ترشی
میان وعده: خاگینه
شام: سوفله مرغ و سیب زمینی
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
صبحانه هلیم
میان وعده پرتقال و سیب و موز
ناهار کوکو سبزی و خیارشور و گوجه و دوغ
میان وعده میکس شیر و خرما و پسته و بادام و موز و یه تیکه شکلات
شام پیتزا رست بیف خونگی و دوغ
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
صبحانه اوتمیل موز
ناهار قیمه و پلو
عصر بیسکوییتمادر بعلاوه پودر بادام
شام سوپ <گندم .مرغ.پیاز. کدو حلوایی. کینوا . فلفل دلمه و گوجه >
بعدش تو شیشه شیر یکم آب انار رقیق شده با آب ریختم خییییلی کم خورد و ی پر پرتقال شیرین
من پوست نازک دور پرتقال رو میگیرم و فقط پالپشو میدم بهش نمیدونم اون پوست باشه یا نباشه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received:
5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
شیطون خانم عادیه دختر منم اینجوریه
تا ی مدت ک فقط فرنی از دست مادرشوهرم میخورد امروز میگفت فرنی هم نمیخوره من ک دیگه رد دادم و نمیپرسم اصلا
سر پسرم همش زنگ میزدم غذا خورد نخورذ کی خوابیذ بیدار شد
الان دیگه سعی میکنم پرس و جو نکنم وفتی خونه اس خوذم بهش غذاشو ی حوری بدم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، nona