ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received:
6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
مری جان همبرگر برای شام خوبه
اگر ظهر مرغ نبود شنیسل یا ناگت میشد درست کنی
سالاد الویه، سوسیس بندری
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، Sufii
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
یعنی از این همبرگر آماده ها بخرم خودم سرخ کنم؟
چه برندی خوبه؟
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
مری میتونی خودت درست کنی از قبل بذاری فریز ،اون موقع فقط سرخ کنی
اگه آماده هم بخوای بگیری مارک کارین خوب بودش من چند وقت پیشا گرفتم
مزه ش خوب بود
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۱۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۴۱ عصر، توسط Sufii.)
ماری من باشم روز قبل اومدن مهمونام هم ک*ت*ل*ت امو سرخ میکنم هم لازانیامو نیمه اماده میکنم بعد روز اول ناهار اون پلو خورشی که مد نظرمه میدم شام ک*ت*ل*ت ، و واسه شب دوم لازانیا رو میذارم تو فر
بعد اینکه من شخصا جرئت نمیکنم چندساعت فرو روشن بذارم برم بیرون، ممکنه خاموش بشه، حرارتش کم و زیاد بشه و...یکم ریسکیه...شام شب سوم هم اگه بتونی از قبل پیراشکی یا بورک درست کنی نیمه اماده بذاری تو فریزر عالیه...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، ستیلیته
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۲۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۲۴ عصر، توسط Mari90.)
سوفیییی پس من چیکااار کنم اگر از فر استفاده نکنم؟ آخه خودمم ترسووو
بعد ک*ت*ل*ت ها را سه روز قبل سرخ کنم؟ بد نمیشن؟
الان با دقت خوندم متوجه شدم که ک*ت*ل*ت شام اول نوشتی
پیراشکی نیمه آماده یعنی چجوری؟
اتفاقاً پیشنهاد خوبیه فقط بلد نیستم
ارسالها: 2,315
موضوعها: 1
تشکر Received:
5,664 in 1,665 posts
تشکر Given: 9,657
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,838
۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۳۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۴۰ عصر، توسط Sufii.)
ماری من باشم صبح زود ساعت پنج پامیشم مرغمو میذارم تو فر دیگه صبح زودتر از ده صبح که بیرون نمیرید، تا اون موقع خیلی زودتر هم پخته هم از گرما افتاده میتونی بذاری تو یخچال برگشتنی گرمش کنی، ک*ت*ل*ت هم روز قبل اومدنشون سرخ کن ولی نه هیلی برشته بعد موقع شام دوباره یک کوچولو بذار سرخ شن که برشته بشن ، تو ماکروفر نذار که نرم میشه، پیراشکی یا بورک هم موادشو آماده کن یعنی گوشت و قارچ و فلفل دلمه اینا رو درست کن بذار فریزر بعد موقع سرو از فریزر دربیار بپیچ لای خمیر اماده پیراشکی و بذار تو فر...اگه بورک درست کنی که حتی میتونی بپیچی دور مواد بعد فریز کنی...
ماری پیشنهاد همبرگر هم عالیه که بچه ها دادن، شب اخر یا گریل کن یا رو منقل اگه تراس داری بذار که عالی میشه و راحتم هست
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
مرسی بچه ها
باید یه برنامه عالی بچینیم
برند خمیر پیراشکی که راضی بودین هم بگین لطفاً
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۴۷ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۱، ۰۵:۴۷ عصر، توسط Mari90.)
رخشید این دفعه جمع جمع دوستانه واقعا جاتون خالی
قدم به چشم تشریف بیارین
یوتاب جون سالاد ذرت کدوم تاپیک بود؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید