ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
نونا، این متاسفانه عین زنجیره می مونه... بچه ای که خوب نمی خوره، خوبم نمی خوابه، خوبم فعالیت نمی کنه، می بینی از نظر تکامل هم مشکل دار میشه وووووو داستانها می سازه...
ترگل، میزکار بهترین مدلش مونته سوری هست... اگه آشنایی نداری سرچ کن یا بگو بذارم... مساله هزینه ایه که داره، اگر در توانت هست، بهترین همین مونته سوری هست... معلومه پرستار خوبی پیدا کردی، زرنگ و به روزه، ولی اگه می تونی امکانات بیشتری در اختیارشون بذار و بذار بچه هات شکوفا بشن... درباره ی مونته سوری سرچ کن...اگه جایی می شناسی که خب اکی اگه نمیشناسی هم بگو میشناسم معرفی کنم ایران میزنن با قیمت بهتر...
من خودم پلاستیکی گرفتم، که خب طی دو ماه به لقاءالله پیوست!!!!
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Targol
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۷:۲۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۷:۳۳ عصر، توسط Rose.)
(۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۷:۲۱ عصر)مینو نوشته است: رز
یعنی فکر میکنی اگه شیر خشکی بود مریض می شد؟
با توجه به حجمی که من همیشه می بردمش بیرون آره 100% حتی ما کرونا گرفتیم او نگرفت!!!! از وقتی 3 ماهه شد، درسای باباش شروع شد، حتی بعدتر، توی اوج زمستون باباش که امتحاناش شروع شد، و تقریبا کرونا شروع شده بود ولی رسمی اعلام نمی شد و انکار می کردن، ما بدون ماسک و هیچی همش پیاده بیرون بودیم که باباش بتونه توی خونه درس بخونه... توی برفففف همه می گفتن بچه ی این سنی رو مگه می برن بیرون؟ و سرزنش می کردن ولی هیچی نشد... از همون 3-4 روزگیش من بردم بیرون با یه دونه لباس هیچی نشد... فقط هم پارک و یه پاساژ بود که می تونستیم بریم... جای دیگه نداشتیم...
40 روزگیش رفتیم شمال، هیچی نشد، چند بار شهر بابابزرگش اینا رفتیم، هیچی نشد... البته بهداشتم خیلی رعایت می کردم اما خب از دکترش که برای سفر اجازه می گرفتیم، کپ می کرد!! می گفت فقط مواظب باشید اسهال نشه... ولی یه جوری نیشخند میزد که آره می دونم بر میگردید با بیماری

ولی اصلا پیش نیومد حتی آبریزش پیدا کنه... یعنی آبریزش رو اولین بار از وقتی رفت مهد شروع کرد نزدیک 3 سالگی... البته من کامل کامل شیر خودمو دادم، شاید کلا و سر جمع به اندازه ی یه دونه بسته ی شیرخشک هم نخورده... اولین اسهال واقعی رو 2.5 سالگی تجربه کردیم... واقعا 2 سال راحت بودیم...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Gitii، Nedaaa28، مینو
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
رز جان
میشه عکس میز و صندلی مونته سوری رو بذاری ببینم منظورت چیه.
ترگل
پیکوتویز خیلی خوبه
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received:
20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۷:۴۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۷:۴۳ عصر، توسط Targol.)
بچهها مرسی از راهنماییتون. رز جون به نظر یه میز و دو تا صندلی بگیرم اوکیه؟ اصلا هزینه اش زیاده به کنار. اتاقشون جا نداره.
دیدم مینو پیکوتویز هم مونته سوری داره. اما یوداتویز (!) صندلیشم داره. قیمتش هم مناسب تره
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,002
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,452 in 741 posts
تشکر Given: 87
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
2,746
کتایون جان شیر که میخوره قبل خواب. ۹۰ درصد مواقع با شیر خوابش میبره. خیلی کم پیش میاد باباش بتونه بخوابوندش. وقتی اینا رو میخوره دیگه زیاد شیر نمیخوره قبل خواب فقط در حد آرامش تو دهنش نگه میداره. تو خواب هم کمتر بیدار میشه. مثلا معمولا ۵ ساعت پیوسته میخوابه بعد یکی دو بار بیدار میشه شیر میخوره. حتما هم سسیب یا پسته نمیدم ی روز خرما ی روز میوه ی روز آجیل. هر چی دم دستم باشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• کتایون خانم ۲
ارسالها: 1,458
موضوعها: 0
تشکر Received:
7,265 in 1,312 posts
تشکر Given: 5,338
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
7,874
مامانا ماست برای سرماخوردگی بده؟
البته سرما نخورده ولی سرفه میکنه.
از صبح هیچی نخورده. ولی عاشق ماسته. اگه بدم بهش حتما میخوره
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۹:۲۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۹:۲۵ عصر، توسط مینو.)
ماست و موزم بچه رو سیر نگه می دارن.
بنسای
من خونه رو تاریک می کنم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۱۰/۱۳، ۰۹:۲۱ عصر)Bonsai نوشته است: شما بچه هاتونو توی تاریکی مطلق میخوابونید یا چراغی آباژوری چیزی روشن میذارید؟
تاریکی مطلق که حتی تمام در و پنجره هاش رو هم فویل الومینیوم زدیم...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Bonsai