امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره ی دکوراسیون منزل
ظرفشویی تو کار هم میتونی تو کار بگیری مینو
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • مینو
پاسخ
رخشید مایکروفر یا مایکروویو؟
مرسی مهتا ولی فعلا نمیخوام ظرفشویی رو عوض کنم.
پاسخ
آره مینو ماکروویو توکار خوبه
چیز دیگه ای نداریم تو کار همین دوتاس
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • مینو
پاسخ
بچه ها
شما اگر یکسری وسایل اضافه داشتید چطوری ردشون میکردید بره؟ کجا بذارم برای فروش؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • دانژه
پاسخ
مینو اسپرسوساز و مایکرو
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • مینو
پاسخ
هلیا من دیورارو میشناسم فقط
البته کمدا هم برای لباس بچه ها میگن خوبه
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • خانم فسقلی، دانژه
پاسخ
مایکروفر یا ویو؟فرقش با فر برقی چیه؟
اسپرسوساز توکار گرونه.حدود ۸۰ تومنه ترگل Big Grin
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Targol
پاسخ
مینو مایکروفر یا ویو همش یکیه. فرقش با فر اینه که اشعه الکترومغناطیسی داره. فر برای پخت و پز بیشتر بکار میره و حرفه‌ای‌تره. مایکرو به درد یخ‌زدایی و گرم کردن خیلیی میخوره. البته خوب الان دیگه اکثر مایکروویوها منوی کانوکشن و گریل هم دارن که میتونن شبیه فر عمل کنن. اما من خودم فر جدا و مایکرو ساده رو ترجیح دادم و خیلی راضیم.

مینو گفتم شاید بخوای اشپزخونه پرواز اماراتی بسازی Big Grin
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • mahtakhanoum، رخشید، مینو
پاسخ
مرسی از توضیحت ترگل Heart
میخوایم،پول نداریم Big Grin
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Targol
پاسخ
بچه ها گاز فردار بدرد میخوره فرش؟
مارک اسنوا آترینا؟
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 6 مهمان