ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
الهی  اره واقعا بچه بچگی میخواد بکنه نمیدونه که ما داریم چه تلاشی میکنیم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
منم شبيه مامانم شدم ندا
فقط دنبال غذا خوردن بچمم
ما تمركز اصلي مادريمون روي تغذيه ست
كه البته مهمه
قد پسر من شد ٨٢ و من واقعا خوشحالم
يعني وقتي خوب غذا ميخورن خوب هم قد ميكشن
حالا وزن هم به جاي خود بالا ميره
يادمه خيلي غصه قد رو ميخوردم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، youtab، مینو
ارسالها: 869
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,743 in 754 posts
تشکر Given: 2,040
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,021
عاطفه
از منم راجع به جنسیت بچه هام می پرسن و صددرصد جنسیت پسرمو اشتباه میگن،دخترمم خیلی وقتا گفتن پسره ولی من احساس بدی ندارم.مگه پسرا چشونه؟ 
لیانه جان
گل پسرت چطوره؟
قد خیلی به ژنتیک ربط داره.شما هم خودت قد بلندی هم همسرت پس مطمئن باش گل پسرتم قد بلند میشه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• کتایون خانم ۲
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۴:۲۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۴:۲۹ صبح، توسط Rose.)
سلام بچه ها
ما 5 روز پیش این قطره چکون بینی پسرم رو گم کردیم، دو روز بدون این سالین رفت مهد... بعدشم که تعطیل شد، دقیقا از دیروز آبریزش بینی شروع شد، از اون روزی هم که نزدیم، بدخوابیش شروع شد...
الان هم همش توی خواب می پره...
عین همون موقعی که عفونت زده بود به خونش... توی روز خوب بود، شبا اینجوری میشد............... واااااااااااااییییییییییییی
دارم از استرس می میرم...
هر چی هم می پرسم چی شده، جاییت درد می کنه فقط جیغ میزنه... میگه نه نه... همه جاشو دست زدم، پرش ناگهانی نداره... که بگم درد داره... ولی نگرانم خیلی...
بعد با اینکه از خستگی رو به غشه، اما توی روز نمی خوابه... بعد فکر کنم اورتایرد هم میشه اینجوری میشه... اصلا نمی تونم بخوابونمش توی روز... بعد شبایی که زود می خوابه اینجوری کوفتمون می کنه.. چه خاکی باید به سرم کنم من.................. خسته شدم بچه ها... امروز سرشم داد زدم سر چی؟ بازی........... چقدر بچه سخت و اعصاب خرد کنه و اعصاب قوی می خواد...............
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,733
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,711 in 1,176 posts
تشکر Given: 1,195
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
6,043
وای ندا دقیقا منم همینم
همش قطره جکون و لیوان آب و ظرف غذا دستمه
منم اگر یکی کنارمون باشه اصلا بغلم نمیاد اصصصصلا
نکنه اونم منو دوس نداره !
منم بازی نمیکنم وفت نمیکنم خوبه خانواده همسرم هستن
مینو مرسی ذغدغه ای ندارم دیگه
لیانه گل پسر بهتره؟
وای رز
تو این هوا ک دکتر بردنم سخته
نمیشه آنلاین ویزیت کنی؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
اوووف رز چقدر سخت
اصلا از وقتی شما و الهام گفتید این بچه ها چقدر تو مهد مریض میشن دپ شدم
نمیشه که بچه رو مهد نفرستاد یجاییم باید دیگه ایمنی بدنشون بالا بره با همین مریض شدنا
نگران نباش ایشالا که مثل اون دفعه نیست و یه ابریزش ساده هست
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، Rose
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۱۱:۵۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۱۱:۵۳ صبح، توسط صنوبر۷۱.)
نونا جان مادمازل صبحانه میل کردن؟
باورت میشه از صبح اومدم چندبار پست دیشبتو خوندم ذوق کردم از ذوقت و کلا غذا خوردنش  )؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Nedaaa28، nona
ارسالها: 3,491
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,006 in 2,143 posts
تشکر Given: 4,518
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۱
اعتبار:
8,229
۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۱۲:۲۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۱۲:۲۵ عصر، توسط Nedaaa28.)
(۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۱۰:۳۸ صبح)atefehjjjjjjj نوشته است: وای ندا دقیقا منم همینم
همش قطره جکون و لیوان آب و ظرف غذا دستمه
منم اگر یکی کنارمون باشه اصلا بغلم نمیاد اصصصصلا
نکنه اونم منو دوس نداره !
منم بازی نمیکنم وفت نمیکنم خوبه خانواده همسرم هستن
مینو مرسی ذغدغه ای ندارم دیگه
لیانه گل پسر بهتره؟
وای رز
تو این هوا ک دکتر بردنم سخته
نمیشه آنلاین ویزیت کنی؟ عاطفه این چه حرفیه
دوستت داره عاشقته هیچ کس تو دنیا مادر نمیشه
تا آخر دنیا تو بزرگترین عشق دخترتی
رز جان استرس نگیر آبریزش بینی خیلی شایع شده پسر منم یک هفته شبا اذیت بود ولی دیگه علایم نداد خداروشکر با همون قطره و بخور بهتر شد
پسر ۱۹ ماه ❤
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
(۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۱۱:۵۲ صبح)صنوبر۷۱ نوشته است: نونا جان مادمازل صبحانه میل کردن؟
باورت میشه از صبح اومدم چندبار پست دیشبتو خوندم ذوق کردم از ذوقت و کلا غذا خوردنش )؟ نه صنوبر جان هنوز در تلاشه همسرم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، صنوبر۷۱
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received: 7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
نونا من این خاگینه که گفتی رو درست کردم، با ۲ تا تخممرغ و ۲ قاشق ماست و ۳ قاشق آرد و وانیل و هل و گلاب و بیکینگ پودر. بعد واسه شهدش هیچ کاری نکردم، فقط همون موقع که گرم بود روش شیره انگور و عسل ریختم و پخش کردم روی سطحش. خییییلی خوشمزه شد! اصلاَ دلم نمیومد نصفش رو بذارم برای شوهرم. راستی نمکم تو مایهش زدم که به نظرم نیازی نبود، و یه کم شوریش مشخص بود. خدایی نیازی به مغز هم نداشت با این شیره و عسلی که بهش زدم.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab، مینو
|