ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نونا جون اره همچنان پیش ممیشیم
اخرین بار 18 ابان بردمش11 کیلو بود و قد 78 که 5سانت رشد داشت به خاطر آرژیتال پلاس
اما برای واکسن بردم بهداشت 11.300 و قد همون 78
واقعا نگران قد و رشدشم
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نورا بانو
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۱:۳۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۱:۳۶ عصر، توسط nona.)
(۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۱:۲۹ عصر)Celin نوشته است: نونا جون مطمئن باش شیرینی خورش میکنه با این لذتی که میخوره
یادم باشه عکس تولد یکسالگیش و حمله به کیکش رو برات بفرستم
سخت نگیر همین که نون و پنیر هم میخوره بعد چند روز اع*تص*اب خوبه
تا ناهار اوضاع بهتر میشه نوش جونش بشه الهی عسل منه
(۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۱:۳۱ عصر)youtab نوشته است: نونا جون اره همچنان پیش ممیشیم
اخرین بار 18 ابان بردمش11 کیلو بود و قد 78 که 5سانت رشد داشت به خاطر آرژیتال پلاس
اما برای واکسن بردم بهداشت 11.300 و قد همون 78
واقعا نگران قد و رشدشم ببین یوتاب وزنش که خیلی خوبه شاید با توجه به قد یکم بالای ۷۵ درصد تو محدوده حتی اصافه هم هست پس نگران اصلا وزنش نباش سیصد گرم دو ماه برای بچه بین یک تا دو سال خیلی خوبه نگران چی هستی
برای قدش ولی فکر کنم جا داره یه دو سه سانتی بیشتر باشه البته مهم تشخیص پزشکه با توجه به قد بدو تولد و روند رشدش تا الان
بد نیست بری پیش نظری ها ببین ازین نظر که خوب چک کنه خیلی با حوصله هست دارو دادنشم با وسواسه
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
یوتاب جان خودت باز قدش رو اندازه بگیر شاید با دقت نگرفته
ما از صبح مشغول قد گرفتنیم هنوز موفق نشدیم خنده اش میگیره فرار میکنه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
بچه ها دستور خاگینه رو کی گذاشته بود من پیدانکردم.میشه دوباره بگید چطوری درست میکنین ،منم درست کنم شاید این پسرم بخوره.منو کشته از دیروز.
دیشب هم ترکشش به شوهرم خورد و اخر شب دعوا کردیم و من و پسری شب تو هال خوابیدم..خخخ
فاطمه هستم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab، ستیلیته
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۱:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۱:۵۵ عصر، توسط nona.)
فاطمه جون گوگل کنی خاگینه تبریزی میاد عزیز دام اگه پیدا نکردی بگو بتایپم
اره یوتاب بهداشت یا حتی دکترا گاهی چون بچه بدقلقی میکنه درست نمیتونن اندازه بزنن خودتون خونه هم سانت کنید
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• 2015، youtab
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
پسرم تقریبا ۴۰۰ گرم وزنش پایین تر از نموداره باید ۱۴.۹۰۰ باشه ۱۴.۵۰۰ قبل دو سالگی رو صدک۸۵ بود
بعد دوسالگی انقدر تحرک داره درست وزنش بالا نرفته
اما قدش همون صدک ۹۷ مونده
به نظرتون میخواد با یه دکتر مشورت کنم؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
اوووف سلین قربونش بشم قدش دیگه رو صدک ۹۷ هست دیگه چی میخوایی عشقم؟؟؟ از بچمون بلندتر؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Celin، youtab
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۲:۰۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵، ۰۲:۱۰ عصر، توسط Celin.)
نه نونا جون منظورم اینه قدش متناسب رشد کرده
اما وزنش کمه
وزنش نیاز داره بررسی کنم یا نه
یه هفته مریض شد کلا همه چیز خراب شد صورتش تابلو لاغر شد
به نظرم تو غذاش باید راحتتر بگیرم وزن بگیره
این هفته بعد مدت ها کیک درست کردیم یه نصف دنت هم خورده
شکلات هم بالای ۸۰ درصد
بستنی هم که تعطیل
برنج هم تا قبل اینکه مریض بشه چندبار در هفته نبود
کلا غذای بچه ام رژیمی بوده!!!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره باید ببرم یه چک بشه بچم
قدش برام مهمه راستش
الانم حس ادم کوچولو میگیرم ازش خخخخ
اره موقع قد گیری که کلا اذیت کرد خیلی
خوابید سعی می کنم بگیرم ببینم چقدره باز
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona
ارسالها: 1,530
موضوعها: 0
تشکر Received: 5,620 in 1,211 posts
تشکر Given: 1,388
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,218
اصلا بچه هاتون رو مهد نفرستید
یعنی ۴ ۵ روز خوب بودن و من ی کم روحیه ام برگشته بود دیشب نصف شبی پسرم گریه کنان بیدار شد گوشم و سرم درد میکنه 
حالا خوبم بود چجوری بود سرفه داشت هنوز
نمیدونم واقعا چ کنم
ی مدت تصمیم گرفتیم مهد نفرستیمش دیگه
.....
نونا خوشحالم گل دخترت قفل دهنش باز شد انشاله ادامه دار باشه
ولی بنظر منم ی کم شل کن
اینقد فکر کردن ب اینکه چی کم خورده چی نخورده داغونت میکنه
راستی دختر من تخم مرغ آبپز نمیخوره ولی تخم بلدرچين آبپز رو میخوره
اینو امتحان کردین ؟
|