ارسالها: 3,438
موضوعها: 0
تشکر Received:
11,239 in 2,495 posts
تشکر Given: 9,416
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,589
مینو جان میتونی زرشک پلو مرغ بدی، باقالی پلو با گوشت بدی، خورشت بدی، لوبیا پلو بدی،ته چین بدی، اگه خودمونی هستین آبگوشت پر ملات هم گزینه خوبیه.
واسه شام هم غذاهای نونی، مثل سالاد الویه، کشک و بادمجون، سالاد ماکارونی، لازانیا،پیتزای خونگی، ک*ت*ل*ت ،این جور غذاها راحتن. ولی مثلا دلمه و کوفته و این چیزا واقعا زحمت دارن.
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
عزیزم برای دسر میتونی پان اسپانیا یا تیرامیسو درست کنی توی ظرف های تک نفره
درست کردنشون کار سختی نیس ،اینقد خوشمزه هستن که همه عاشقش میشن
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 179
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,032 in 168 posts
تشکر Given: 187
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,074
ممنونم بچه ها
ماهور جون دقیقا مواردی که گفتی رودر نظر داشتم خودمم. ممنون عزیزم
نسیمه جان دستور سریع و راحت برای پان اسپانیا و تیرامیسو میگی بهم؟
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
۱۴۰۰/۷/۲۷، ۰۳:۲۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۷/۲۷، ۰۳:۲۶ صبح، توسط نسیمه جااان.)
آره عزیزم تو خصوصی برات میفرستم
آلما جون پاناکوتا کدومه؟اینا چرا اینقد اسماشون مث همه
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
(۱۴۰۰/۷/۲۷، ۱۲:۳۴ عصر)Elham67 نوشته است: نسیمه جون نمیشه دستورتو همینجا بزاری 
چرا عزیزم میشه
گفتم تاپیک رو شلوغ نکنم با دستور
اگه راضی هستین که میذارم
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received:
10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
بی زحمت نسیمه جان همینجا بفرست
آلما جان شما هم دستور پاناکوتا را بفرست ببینم میشه برم تو کارش !!
ارسالها: 7,835
موضوعها: 7
تشکر Received:
20,184 in 5,383 posts
تشکر Given: 8,760
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,667
پان اسپانیا
۲ بسته بیسکویت پتی پور
۲ تا تخم مرغ
۱لیوان شکر
۲ قاشق غ خوری نشاسته
پودر کاکائو ۲ ق غ
وانیل مقداری
مغز گردو نصف لیوان
موز ۲ الی ۳ تا
۴ لیوان شیر
نصف لیوان آرد سفید
۱۵۰ گرم خامه صبحونه
۵۰ گرم کره
تخم مرغ و شکر و وانیل رو مخلوط کن،با دور تند ۲ الی۳ دقیقه بزن وقتی کش دار شد،شیر سرد رو اضافه کن،بعد نشاسته و آرد رو الک کن توی مخلوطت،خوب هم بزن ک گلوله نمونه
بذار رو حرارت متوسط و دائم هم بزن به غلظت فرنی که رسید خاموش کن و کره و خامه رو اضافه کن
حالا مواد رو نصف کن،نصفش رو پودر کاکائو بزن،نصفش وانیلی
بیسکوییت ها رو خرد کن،توی ظرف های یک نفره،اول بیسکوییت بریز ،چند حلقه موز بعد مغز گردو بعد مواد خامه ای مون ،به همین صورت ادامه بده تا ظرف پر شه،لایه اخر بایدمواد خامه ای باشه ،روشو با اسمارتیز و پودر پسته و ترافل تزیین کن
گوش کن! نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست ♥︎
ارسالها: 1,159
موضوعها: 0
تشکر Received:
4,393 in 810 posts
تشکر Given: 3,736
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
5,513
نسیمه نشاسته گلوله نمیشه عزیز؟ یعنی نباید از قبل توی آب حلش کنم؟