ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۴۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۴۴ عصر، توسط Targol.)
یوتاب جون نپرسیدی بقیه موارد که اماده شده رو بدن؟؟ آز ادرار هست یا خون؟
چقدر اعصابت خورده. میفهممت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، youtab
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۳۷ عصر)nona نوشته است: رز این پوشک شورتی که لیانه جان گفت برات قابل استفاده هست؟ دیدم کفتی فکر خوبیه اخه شنیده بودم بچه وقتی از پوشک گرفته میشه تحت هیچ شرایط نباید مجدد پوشک بشه حتی مواقع ضروری درسته؟ یا این فقط همون اوایل از پوشک کرفتن صادقه؟
آره اصلا فکر خوبی نیست، منم تا حالا این کارو نکردم
اما واقعا می تونه راه حل مناسبی برای این مواقع باشه
بخصوص که تا حالا پوشک شورتی بهش نپوشوندم (فکر کنم فقط یه بار گرفتیم که اونم بیشتر باهاش بازی کرد و دراوردنش سخت بود) اما می شه بعنوان شورت اسهال (مثلا) به بچه معرفی کرد که عادت نکنه...
چون هر چیییی باشه، هر راه حلی که آدم پیدا کنه، بهتر از پی پی کردن توی دست و این مسائله... ته ته تهش دیگه یه بار دیگه بصورت مختصر باید از پوشک گرفته بشه دیگه، نه اینکه بچه م داشت بهم می پیچید ولی پی پی نمی کرد، بعد که شلوارو کشیدم بالا با اعصاب خردی وایساد روی زمین و پی پی کرد توی شلوارش و تازه نصفه و نیمه و بغلشم که کردم حتما اذیت شد و باز توی ماشین 2 بار پی پی کرد و راحت شد و بعدش خوابید... به نظرم توی این سن و با این کنترلی که پسرم روی جیش و پی پیش داره، اصلا مشکلی برامون پیش نمیاد... کاملا اگاهه که نباید توی لباس پی پی کنه و میگم بنده خدا رو چندین بارررر گفتم مامان پی پی کن، مریض شدی اشکال نداره که... پی پیه چیزی نیست، همون غذاییه که خوردی ولی چون مریض شدی شل شده... آخ چه روزی بودددد ولیییییییی
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۴۷ عصر، توسط nona.)
خب پس عالیه رز همون پوشک شورتی بگیر
یوتاب بقول ترگل جواب بقیشو حداقل بدن
امیدوارم از خون نباشه این بچه خودش کم غذاست دوباره کلی خون ازش میگیرن
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، Targol، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه ترگل نپرسیدم اصلا حواسم نبود دیگه رفتن اونموقع هم دختره میگفت خانوم من باید 7 میرفتم به خاطر صحبت با شما تا الان موندم
هردو بود هم خون هم ادرار
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Rose، Targol
ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received: 8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۵۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۵۴ عصر، توسط شیدا.)
یوتاب خب چرا جواب بقیه آزمایش رو نمیدن ،فقط اون دو مورد رو تکرار کنن؟
حداقل قند و ایناش رو بگن
یا کشت ادرارش رو
نمیشه جای دیگه ببری که زود تر جواب رو بده؟
ببین کشت ادرار من تو آزمایشگاه پارسه صادقیه ،سه چهارساعته اومد
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۵۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲، ۰۹:۵۵ عصر، توسط youtab.)
حواسم نبود بگم بفرستن بقیشو برام
تعطیل شده الان شیدا
اینم عین احمقا نپرسیدم کدومه که تکرارمیخواد فقط جر دادم دختره رو عین عقده ایا
نه دیگه نسخه رو دادیم به اینا اونروز گرفتن همینجا میبرم صبح باز
بچم هنوز جاش نونده رو دستش
اما صبح بریم میگم بدن بقیشو لااقل بدونم اونارو
 پسر دو ساله من
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
یوتاب
چقدر بیشعور و سر به هوا هستن
من باشم میرم یه آزمایشگاه دیکه خصوصا که باهاشون بحث کردی ممکنه باز بی دقت کار انجام بدن...
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۱/۱۱/۲، ۱۰:۱۰ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲، ۱۰:۱۴ عصر، توسط youtab.)
من خیلی اینجا هم ارشا هم خودمون از دادیم رخشید هنیشه عالی بود از همه لحاظ
به قول بنسال همین چند روز پيش داشتیم تعریفشو میکردیم
وای از سردرد چشمام باز نمیشه
اخه گوشیامونم همیشه یه جای مشخص داره تو خونه که زنگ میخوره و انتشم پره همیشه
میگم که به من ارامش نیومده کلا
یعنی اگه ادما یه لحظه خودشونو جای طرف مقابل بذارن هممممه کارشونو درست انجام میدن
یه لحظه به خودت بگو بچه ادم حالا اصلا یه سرماخوردگیه کوچولو هم داشته باشه مادر پدرش دارن دق میکنن از استرس و غصه وای که کلی ازمایش خونم بخواد. بده و چند روز تا جوابش فاصله بیوفته خب میمیرن از دلشوره لعنتیا
 پسر دو ساله من
ارسالها: 929
موضوعها: 0
تشکر Received: 2,618 in 585 posts
تشکر Given: 753
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
3,787
ای جانم یوتاب
ناراحت شدم
طفلی بچه
ایشالا زود جوابش حاضر میشه و خیالت راحت میشه عزیزم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۱/۱۱/۲، ۱۰:۱۸ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۲، ۱۰:۲۰ عصر، توسط صنوبر۷۱.)
یوتاب جان الان اول هفتهست به تعطیلی نخورده پس شاید زودتر بدن.
بچه ها یه سوالی دارم میگم برای بچه سطح استرس آدم خیلی بالاتره نه؟ یا شما مثلا قبل بچه برای همسراتون یا خانوادهتون هم نگران میشدین بابت آزمایشو دکتر؟
مثلا یه خواهرشوهر من خیلی آدم آروم و ریلکسیه در برخورد با بقیه ولی موقع بارداری حتی سونوگرافی که میرفت و حس میکرد قیافه دکتره یه جوری بوده مینشست به خودخوری و ناراحتی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، رخشید
|