امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای جهیزیه چی نخرم که قیمت جهیزیه مناسب دربیاد؟
#1
چی بخرم چی نخرم؟ دغدغه ی همیشگی عروس خانمها حین خرید جهزیه هست... اینجا به دوستامون کمک می کنیم Heart Heart
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • شماره مجازی تیندر
پاسخ
#2
سرویس مبل های سنگین
لوازم برقی کوچک خیلی هاشون بلااستفاده هستن
رختخواب مهمان
چند دست سرویس چینی و…
چند دست قابلمه و…
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya، Rose، آفرین
پاسخ
#3
وسایل و لوازم پلاسکووو
فقط در حد ضرورت!! خیلی ضروری!
حتی به نظر من سرویس آشپزخانه هم ضروری نیست
جداگانه در حد نیاز خریده بشه خیلی بهتره، اونم بعدا دستت میاد
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Donya
پاسخ
#4
اگر جارو مرکزی هست، جارو دسته بلند کافیه، جارو برقی استفاده نمیشه.
خیلی از جارو رباتی ها تو خانه های شلوغ نمیتونند نقشه رو پیدا کنند و بلااستفاده هستند.
پلوپز هم من فقط سه چهار بار استفاده کردم که ضروری نبود
گل پسر ۳۰ ماهه.  Rolleyes
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • آفرین
پاسخ
#5
داغون فقط من!
جارو برقی
جارو شارژی
بخارشوی
صد نوع جارو دستی و نپتون
انگار قحطی جارو میخواد بیاد
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • آفرین
پاسخ
#6
من 1 سوال داشتم اگه بخواییم جارو رباتیک بگیریم جارو برقی هم لازم میشه؟ کسی اطلاعی داره؟
پاسخ
#7
جارو رباتیک فوق العاده اس... برای من که عالی بوده... ولی خب کنارش جاروبرقی هم لازمه بهرحال... چون با خودش ممکنه آشغال ها رو جابجا کنه و مثلا بین فرش ها بریزه، یا گوشه ی خونه جمع بشن آشغال ها... هر از چند گاهی یا برای مهمونی جاروبرقی خوبه...
جارو رباتیک برای اینکه خونه همیشه مرتب باشه عالیه... یعنی دیگه چیزی زیر پای آدم نباشه بخصوص با بچه کوچیک، خیلیییی کمک کننده اس... واقعا شده عصای دستم...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • جوجه خوشگله
پاسخ
#8
رز شما جارو رباتیک خریدی؟
منم واقعاً وقت جاروبرقی کشیدن ندارم کمرم درد میکنه
از طرفی دخترم ریخت و پاشش زیاد هست
تردید دارم توی خریدش
میگم بخرم مثل خیلی چیزا بلااستفاده بمونه
ولی خیلی میبینم تعریفش رو می کنند.
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Rose
پاسخ
#9
رز مارک جارو رباتیکت چی هست؟
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Rose
پاسخ
#10
بله خانم فسقلی جان تقریبا 1.5 ساله که گرفتم، فوقققق العاده ازش راضی ام... یعنی می گم فقط یه نفر توی خونه حرفمو گوش میده اونم این بچه اس Smile
خیلی کار راه اندازه... یعنی اینقدر که از وقتم آزاد شده و از دغدغه ی فکریم آزاد شده هیچ کار وسیله ی دیگه ای اینطور کمک دست من نبوده (البته به جز تصفیه هوا که اونم همیشه روشنه و اونم واجبه توی این شرایط و بچه داشتن...)
در کل چیزیه که به همه توصیه می کنم و از خریدهاییه که ابدا تا حالا پشیمون نشدم... یعنی اگه همین الانم خراب بشه، من می گم اشکال نداره، به اندازه ای که براش خرج کرده بودیم، برامون کار کرده!!! من اگه می خواستم اینجوری که هر یه روز در میون یا هفته ای دو بار که روشنش می کنم، جاروبرقی روشن کنم، کلا جاروبرقی همیشه باید توی خونه پهن می بود و منم دیسک کمرم عود می کرد، زمانم هم تلف می شد فقط برای جارو کشیدن!!!!

جوجه جان شیائومی هست. اگه گوشی شیائومی باشه، برنامه هم داره و روی گوشی می شه از راه دور هم تنظیم کرد که کجا رو تمیز کنه یا نکنه و... طی هم می کشه... که من تا حالا از طی استفاده نکردم و همین جارو به شدت برام کافی بوده...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • جوجه خوشگله
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان