ارسالها: 4,989
موضوعها: 27
تشکر Received:
8,188 in 2,973 posts
تشکر Given: 5,966
تاریخ عضویت: مهر ۱۴۰۰
اعتبار:
12,564
۱۴۰۱/۱۰/۲۳، ۰۸:۴۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۰/۲۳، ۰۹:۱۳ عصر، توسط شیدا.)
راستی یوتاب جون بیا یه لیست از تجهیزات و خوشمزه جاتت بگو دلبندم^_^
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
من با گروه آواتو آشناشدم خیییلی سخت سفر میکردن مثلا شب زمستون تو جنگل با چادر...
گروه مزو وایلدر هم بود که دقیقا برعکس خیلی سوسولی سفر می کردن با هلی شات عکس و فیلم می گرفتن و هزینه سفر داخلی شون معادل با سفر خارجی بود
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، شیدا، فلامینگو
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۱/۱۰/۲۴، ۰۱:۴۳ صبح)فلامینگو نوشته است: وای شیدا عزیزم چقدر خوشم اومد گفتی ریش و قیچی دست خودته ... یاد مراسم خواستگاریا افتادم. اولش اینو میگفتن آخرش به جر و دعوا ختم میشد 
شوخی کردم گفتم بیا از من بپرس. اطلاعات من محدوده ... من معمولا فقط میرفتم میخوردم ... خودم به اون صورت چیزی نمی بردم ... ولی چیزایی که به ذهنم میرسه
وسایل آتیش درست کردن
فویل آلومینیومی یا سیخ
کتری برای چای آتیشی یا موکاپاد برای قهوه
قابلمه برای آش
یکی دوتا بطری آب معمولی برای شست و شو یا آشپزی
کیسه زباله
مارشمالو کبابی هم به عنوان دسر خیلی باحاله
جالبه
من همه ی اینا رو همین الان در دسترس دارم...
اما هر چی به همسر میگم، اصلا حال و حوصله نداره و با اینکه فردا همه چیزو تعطیل کردن، باز میگه که نه حال ندارم... شیطونه میگه خودم پاشم با پسرم برم دور دور

تازه مواد مزه دار شده هم توی فریزر داریم

یعنی راحتتتت
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم