امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تبادل نظر درباره ی متخصصین زنان و زایمان و مامای خصوصی و همراه و بیمارستان ها
من امروز برای چکاپ رفتم پیش محبوبه گلبابایی بی‌نهایت راضی بودم.
It's better to lose the fight than losing your peace
[-] کاربرانی که از این پست تشکر کردند
  • Rose
پاسخ
من چند وقتیه میرم پیش دکتر زندی کلینیک مام
پارسال صارم بود خوب بود الان منم مجبور شدم برم مام
فقط معطلی زیاد داره وگرنه کارش خوبه
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: