ارسالها: 6,736
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,540 in 3,759 posts
تشکر Given: 5,949
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
16,116
ترگل شمش در اوزان مختلف هست اونایی که تو تصور میکردی درست بوده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Targol
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۱/۱۱/۳، ۱۲:۱۴ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۳، ۱۲:۱۵ صبح، توسط nona.)
بفرمایید ما عکس میذاریم کف زمین و رو کاغذ دژاوو عکس میذاره با دیزاین کنار دسته گل یاد بگیرید
ترگل منم مدل همون فیلما سایز کوچیک حدود ده سانت دیده بودم قدیم الانم بانک مرکزی نیم کیلویی و یک کیلویی ارائه میده گویا
ستی والا خودمم ندیده بودم سالها تازه این شکلی نبود
دژاوو بسیار زیبا مبارکت باشه عزیزم
ارسالها: 1,993
موضوعها: 3
تشکر Received: 7,356 in 1,540 posts
تشکر Given: 9,421
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
9,288
(۱۴۰۱/۱۱/۲، ۱۱:۰۸ عصر)Targol نوشته است: من تا حالا ابشده ندیده بودم. بعد قبلا که ملت میگفتن شمش بخرین فکر میکردم مثل تو فیلمهاست. نهایت تو سایز خیلی کوچیکتر دیگه من همونم که تو بچگی فکر میکردم پرده گوشم مثل پرده پارچهای هست با همون طرح پرده خونمون تو سایز میکرو که چینداره و چوب پرده هم داره 
وااااای ترگلییی! دخترات چه کلهپوکهایی بشن با این تفاسیر!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• nona، Targol، دژاوو، پری
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received: 13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
دستبندت خییییلی قشنگ دژاوو جون.
ولی 5000 تا 250 م پول باید بده آدم!
تازه بعدش کجا ببره بذاره! الان بانک بمن زده جهت بیمه کردن صندوق امانات خودتون تشریف بیارید یعنی منظورش اینه که بیایید بگید چی تو صندوق دارید، درصدی ازشو بدید به ما مثلا بیمه شده!!! که اگر فردا روزی صندوقتونو خالی کردیم، چیز بیشتری داشتید، نتونید حتی کلامی راجع بهش حرفی بزنید!
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• youtab، دژاوو
ارسالها: 513
موضوعها: 0
تشکر Received: 1,512 in 353 posts
تشکر Given: 372
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,756
واااا
کدوم بانک صندوق دارید؟
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
بچه ها الان برای خرید طلا نو چند درصد اجرت معقوله؟
چند مدل پورتوفینو دیدم از ١٨ درصد -١٩ -٢١ و ٢٣ داشت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• mahtakhanoum
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۰۱ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۰۳ عصر، توسط Rose.)
خیلی بستگی به مدلش داره ماری...
من حتی 30% هم دیدم!!!! ولی می گفتن خارجیه و ال و بل!!!!
پورتوفینو نو، فقط یکی دوتا جا دیدم اجرت 11% دارن... که خب طرح محدود داشتن و دستم رو اذیت می کردن...
بقیه همین حدود که گفتی میگیرن...
اما بعضی چیزا مثل زنجیرهای کارتیه، من جدیدا 6% هم دیدم ولی نمی دونم نوئه یا نه... اما موردی که مطمئن باشم که نو هست، 9% به بالا دیدم...
راستی النگو کمترین اجرت رو داره... اگه دوست داشته باشی، مدلای شیکی هم اومده، می تونی النگو برداری... فکر کنم من همین دیشب دست 2، 2-3 درصد هم دیدم که گذاشته بودن...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Mari90، پری
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
آره معلوم بود ایرانی هستن و نگین هم نداشتن
مثل مدل انگشتر سیما نبودن که فکر کنم خارجی باشه.
بعد یه سوال دیگه این انگشتر سه حلقه ای داشتن ۵ تایی هم بود
اصلش ۵ حلقه ایه؟
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۰۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۱۰ عصر، توسط Rose.)
ببین من این مدل 5 حلقه ای که نگین داره رو با اسم هرمس اولین بار شناختم... اما هم میگن پورتوفینو هم هرمس هم دیوید یورمن... من هم همینجا پرسیدم که چه فرقی بین ایناست، کسی جواب نداد...
بعضیاش متحرکه بعضیاش نه... به نظر اون متحرکا پورتوفینو باشن... اون 5 حلقه ای ثابت هرمس
این ببین هرمس میگن بهش:
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 4,550
موضوعها: 0
تشکر Received: 10,841 in 2,956 posts
تشکر Given: 5,609
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,403
۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۱۴ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۱/۱۱/۳، ۰۲:۱۵ عصر، توسط Mari90.)
این که من دیدم این شکلی بود
سه حلقه ای هم داشت
سه حلقه ای شامل دو تا اول از بالا و آخری از پایین میشد و متحرک
|