ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
۱۴۰۲/۲/۲، ۰۶:۳۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۲، ۰۶:۳۳ صبح، توسط Donya.)
دخترها یکی تون استفاده از پودر انبه تو مرغ و توصیه کرده بود. خواستم بگم محشر میشه.
توی سس خردل هم پودر انبه زدم لای ساندویچ فلافل اونهم عالی شد.
دم کسی که گفت گرررم.
لطفا دستور مرغ شکم پر برام بگذارید. خیییییلی دنبالشم.
گل پسر ۳۰ ماهه.
ارسالها: 836
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,048 in 549 posts
تشکر Given: 695
تاریخ عضویت: شهر ۱۴۰۰
اعتبار:
2,464
۱۴۰۲/۲/۱۵، ۰۱:۴۸ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۲/۱۵، ۰۱:۵۷ صبح، توسط miss shin.)
صنوبر جان

من اول مرغ رو اگه با پوست باشه که خیلی بهتر چون خود پوست چربی داره و به سوخاری شدن مرغ کمک میکنه رو مزه دار میکنم با پیاز فلفل دلمه ابلیمو خیلی کم در حد چند قطره نمک فلفل اویشن پودرسیر بعد ی کم ماساژ میدم که به خوردش بره و فوت کوزه گریش چند قاشق ماست پر چربه تمام مواد رو هم میزنم چندین ساعت تو یخچال میزارم دستور اصلیش سس مایونزه اما چون مایونز حرارت ببینه ناسالم میشه من ماست رو جایگزین کردم و تو کیفیتش تغیری ایجاد نشد
بعد آون رو با حرارت ۲۵۰ درجه چند دقیقه گرم میکنم کف سینی رو کمی چرب میکنم با قلم و مرغ ها زو میچینم معمولا ۴۵ تا ۵۰ دقبقه طول میکشه بسته به وزن مرغ ساعت پخت متفاوته بعد از نیم ساعت باید چک بشه ۵ دقیقه هم گریل رو روشن میکنم که روش کاملا طلایی بشه
برای سیب زمینی تنوری کنارش هم سیب زمینی رو با پوست حسابی شستم طولی برش زدم بعد معکبی زدم با ابجوش گزاشتم رو گاز توش کمی سرکه و نمک زدم البته به دلخواه هرچی بخوای میتونی اضافه کنی بعد که ی کم نرم شد ابکش میکنم بعد بهش ۱ قاشق روغن زیتون رزماری فلفل میزنم میریزم تو سینی با حرارت ۲۵۰سی دقیقه خیلی خوب میشه حتما امتحان کنید
https://biaupload.com/do.php?imgf=org-2caefcc656b11.jpg
من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۵/۱/۹، ۰۷:۴۵ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۵/۱/۹، ۰۷:۴۵ عصر، توسط Rose.)
چند مدل مزه دار کردن جدید برای مرغ برای 13 بدر (کلیک کنید بزرگ میشه)
تصویر شامل مقادیر لازم برای مزه دار کردن مرغ برای مزه های:
سیر لیمویی
باربیکیو
خردل عسلی
پاپریکای اسپایسی
باترمیلک
تری یاکی
سیر و ادویه ایتالیایی
مدیترانه ای
ماستی
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
۱۴۰۵/۱/۹، ۰۷:۵۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۵/۱/۹، ۰۷:۵۴ عصر، توسط Rose.)
چند مدل مزه دار کردن دیگه برای مرغ و گوشت
شامل بال، استیک، ران مرغ، بریسکت، شیشلیک، بیف و بوقلمون
به جای رد واین، تا جایی که ذهنم یاری می کنه، آب آلبالوی معمولی کاملا جوابه... حتی اگه خونگی دارید می تونید براحتی استفاده کنید. من توی یک دستور آبگوشت اسپانیایی بود و اونموقع سرچ کردم، کاملا جواب داد.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
توی دستورات سرخ کردن روغن زیتون بود
جایی خوندم سمی میشه روغن زیتون سرخ کنیم
حالا سوالم این سمی میشه یا نه موردی نداره با روغن زیتون تفت بدیم؟
خیلی عطرش رو دوست دارم ولی همیشه عذاب وجدان دارم سمی نشه
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received:
22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
(۱۴۰۵/۳/۱۰، ۰۳:۵۶ صبح)خانم فسقلی نوشته است: توی دستورات سرخ کردن روغن زیتون بود
جایی خوندم سمی میشه روغن زیتون سرخ کنیم
حالا سوالم این سمی میشه یا نه موردی نداره با روغن زیتون تفت بدیم؟
خیلی عطرش رو دوست دارم ولی همیشه عذاب وجدان دارم سمی نشه
روغن زیتون مخصوص سرخ کردن داریم باید از اون استفاده کنید.
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم