ارسالها: 579
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,130 in 385 posts
تشکر Given: 2,272
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,262
آره شیدا جون یه چیزی میگم یه چیزی میشنویا..
امیدوارم هر چه زودتر تموم شه این روزهای دپ من
ممنونم که برام نوشتی عزیزم
ممنونم فسقلی جان
خدایا شکرت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شیدا
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
۱۴۰۲/۸/۱۵، ۰۷:۰۲ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۲/۸/۱۵، ۰۷:۰۴ عصر، توسط samin**.)
عزیزم حتما درمورد احساس و توقعاتت با همسرت صحبت کن، مخصوصا نی نی ما که دختره ممکنه یکم حساس تر باشیم. من شوهرم بهم میگفت به نوزاد حسودی میکنی؟! منم خیلی قشنگ گفتم آره و بهش یاد دادم چه جوری رفتار کنه که ناراحت نشم، الان خدارو شکر با این قضیه مشکلی ندارم
من هنوزم درگیر افسردگی هستم ولی قشنگ حس میکنم رفته رفته دارم بهتر میشم
وقتی زخمات و کم خونیت بهتر بشه و بتونی کارهات رو خودت انجام بدی حس بهتری پیدا میکنی، بعدشم که ورزش رو شروع میکنی. فکر نکن قراره همینجوری بمونی
تازه داروهای ضدافسردگی خوبیم وجود داره که تو شیردهی مجازن، فوقش دارو می خوری دیگه
البته خیلی بعیده کار به دارو برسه ولی گفتم که بدونی همیشه یک راه حل وجود داره
درمورد شیر هم اون چیزی که بچه می تونه مک بزنه خیلی بیشتر از چیزیه که میاد تو شیردوش دستی، میزان شیرت رو با این نسنج
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Rose، شیدا، نیوشا123
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
واااااااااای نیووووشااا مبارکه عزیزم.
یه چیزی بگم بخندی. من که شاهانو نزاییدم ولی بعد اومدنش عای افسردگی گرفته بودم. از یه طرف همه میدونین از خوشحالی داشتم پر درمیآورد از یه طرف هم نمیدونم چرا بدنم شبیه سازی کرده بود... یه غبار سنگین افسردگی داشتم.
گل پسر ۳۰ ماهه.
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• samin**، نیوشا123
ارسالها: 579
موضوعها: 0
تشکر Received:
1,130 in 385 posts
تشکر Given: 2,272
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
1,262
ممنونم دنیا جانم، عزیز دلم مادر بودن فقط به دنیا آوردن نوزاد نیست بلکه به محبت و احساس و عاطفه ای هست که شما نثار یه فرشته کوچولو میکنید،شما هم مادر بسیار خوبی هستی عزیزم.
ثمین جان منم راستش دیشب همه رودربایستی رو کنار گذاشتم و به همسرم گفتم من افسردگی پس از زایمان گرفتم اولش ج داد خب آقایون هم افسردگی میگیرند و من فقط نگاش کردم بعدش اومد گفت چرا چی شده و من حرفمو زدم
ولی بهتر نشدم.
و خواهرم به صورت جدی گفت که باید سعی کنی فائق بیای بر افسردگی وگرنه بدتر میشه.این بین یه سرماخوردگي کوچولو هم گرفتم و اونو نمیدونم چیکار کنم ای خدا.
خدایا شکرت
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، Rose
ارسالها: 711
موضوعها: 0
تشکر Received:
2,397 in 502 posts
تشکر Given: 1,956
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
2,663
نیوشا جان تبریک میگم عزیزم
نگران نباش همه یه افسردگی دارن خوب میشی به زودی
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• نیوشا123
ارسالها: 364
موضوعها: 0
تشکر Received:
638 in 283 posts
تشکر Given: 294
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
640
نیوشا همسرت هم تازه پدر شده و نگران سلامتی تو دخترت و خیلی مسایل دیگه هست
یه کم به هم فرصت بدین اوضاع خیلی بهتر میشه
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، نیوشا123
ارسالها: 1,293
موضوعها: 1
تشکر Received:
2,239 in 609 posts
تشکر Given: 7,655
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
4,973
نیوشا جان حتما مشاوره برو
سعی کن تا میتونی کمک بگیر از اطرافیانت یکم استراحت کنی
یا با همسرت حداقل یک تایم کوتاه تنها برید تفریح بچه تا کوچک هست بذارش خونه مامانت بخوابونش در حد پیاده روی 20 دقیقه ای برید تنوع بشه واست
به تغذیه ات هم خیلی برس فقط به خاطر خودت که برگرده بدنت چون خیلی انرژی آدم از دست میده بعد زایمان
من که هنوز نتونستم مثل قبل زایمانم سرحال بشم کلا بدن زن تحلیل میره
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود
همان هایی هستند که توسط افراد عجول رها شده اند
“آلبرت انیشتین”
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• Donya، Rose، نیوشا123
ارسالها: 4,073
موضوعها: 1
تشکر Received:
13,899 in 2,545 posts
تشکر Given: 6,772
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
15,327
بچه ها یه روز هماهنگ کنید عکس نوزادهاتونو بذارید من خییییییییلی دلم برا نوزادی های شاهان تنگ شده. همش عکس هاشو نگاه میکنم می بینم ای خدا چقدر چقدر کوچولو بوده.. چقدر چشماش و دماغش پف داشته... خیلی دلم میخواد گلهای خوشگل شماها رم ببینم. بیایید عکس بذارید یه کم قربون صدقه بچه هاتون بریم جگرمون حال بیاد.
گل پسر ۳۰ ماهه.