ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
مرسي بچه ها
انشالله احتمالا امروز ميكس شده امتحان ميكنم ببينم نتيجه چي ميشه
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
نه مینو جون. هنوز نه. اما اگه اینطوره میگیرم حتما. مرسی گفتی
ندا جون عزیزم میفهمم چی میگی وقتی از دکتر خستهای. الهی بگردم. تو خیلی داری اذیت میشی... من همه امیدم اینه دو ماه بعد میتونم نم نم رژیم رو ترک کنم. کاش زودتر آلرژیش کمتر شه طفلک 
لیانه جون اینا که همینجوری هم غذا نمیخورن، دیگه بدتر از این؟ حالا اول میکس بده نمه نمه بافت دارش کنه.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
خدا قوت به همتون عزیزای دلم 
ندا جون وقت گرفتی از ستوده؟
پسر من خداروشکر صورتش خوب شده. البته هی کسی بیاد مخصوصا یکی از عمه هاش هی لپشو فشار میده بچم باز میریزه بیرون. دیگه باباش داره دعواش میکنه خ ش رو
...
من پسرم سرفه هاش بیشتر شده از امرپز دوسه روزی حریره نمیدم ببینم چی میشه
ابم نمیخوره هیچجور
بعد دیشب ۱۰:۳۰خوابوندمش بیهوووشا, انقدر که گوششو لمس میکردم بقیه شیرشو بخوره انگار نه انگار
گذاشتمش سرجاش, به ترتیب۱۱:۳۰، ۱۲:۴۵ ،۱:۳۰ ، ۳، ۵:۳۰ ، ۷ ، ۷:۴۵ بیدار شده با جییغ و گریه میذاریمش رو پا میخوابه سریع و اروم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
۱۴۰۰/۱۰/۳۰، ۱۲:۵۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۳۰، ۱۲:۵۶ عصر، توسط nona.)
یوتاب دختر من که ۱۰:۳۰ خوابید ترتیبش با ده دقیقه اینور اونور اینطور بود :
۱۲
۱:۲۰
۲:۵۰
۴:۱۵
۶:۰۵
۷:۴۹ بیدارباش
منم بغلش میکنم آروم میشه میخوابه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نونا چرااااااااااااا آخههههههههه
ارسالها: 2,744
موضوعها: 2
تشکر Received: 9,057 in 2,138 posts
تشکر Given: 5,129
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,075
۱۴۰۰/۱۰/۳۰، ۰۱:۵۳ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۰/۳۰، ۰۱:۵۴ عصر، توسط liyane.)
بچه ها
حتما اين كوچولوهامون دل درد دارن
چون پسر منم ديشب مدام بيدار ميشد يعني ريما من از ساعت ٣ صبح همش بيدار بودم چون بچم با گريه يا نق بيدار ميشد بهش گريپ ميكسچر ميدم اروم تر ميشه ولي تا صبح پدرم درومد
مال شروع غذاي كمكيه
چون دفعشون سخت تر شده
دقيقا منم بغل ميكنم اروم تر ميشه يا خوابش ميبره ولي سرجاش كه ميذارم دوباره به خودش ميپيچه
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
شاید لیانه نمیدونم والا
من دو هفته دیگه باید ییرمش برای پرونار سوم و ویزیت میپرسم از کترش
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
نه یوتاب جان وقت نگرفتم راستش اصلا یادم نبود
من هنوز کمکی شروع نکردم خییییلی سرم شلوغه بچه ها ، مخصوصا که برمیگرده رو شکم و دیگه حتی یک دقیقه هم نمیتونم بذارم به حال خودش باشه ، تا میذارم رو زمین برمیگرده و غر غر میکنه
همه چی داره خیلی سریع پیش میره خودمو نمیتونم با کارام تطبیق بدم
ارسالها: 8,455
موضوعها: 1
تشکر Received: 30,661 in 6,991 posts
تشکر Given: 20,214
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
35,278
نه لیانه جون دفعش رو روتین افتاده حدود طهر ویبارم عصره
اصلا نمیپیچه فقط گریه و نقه میاد بغل یا شیر میخوره هم آروم میشه تا لمس میکنه تختشو دوباره بیدار میشه میشینه
ارسالها: 2,661
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,105 in 1,845 posts
تشکر Given: 4,176
تاریخ عضویت: تير ۱۴۰۰
اعتبار:
7,856
احتمالا تو دوره پسرفت خواب هستن
هر چند ماه یکبار بچه ها اینجوری میشن
پسر من دقیقا قبل یه کار جدید بیشتر اینجوری میشد مثلا میخواست سینه خیز یاد بگیره راه بره و...انگار رو خوابش اثر منفی داشت
|