ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۱۲:۵۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۱۲:۵۳ صبح، توسط Nedaa28.)
یوتاب جان با بچه چیکار میتونی بکنی عزیز دلم
والا هممون همینیم
به خودت مسلط باش
گفتی سر راه تب سنج بگیرن؟
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
اره ندا گفتم دست و پاش بهتره دماش تما تنش داغه قشنگ از کجا بفهمم واسه دندونشه یا چیز دیگه
ارسالها: 1,251
موضوعها: 0
تشکر Received: 6,781 in 1,210 posts
تشکر Given: 4,526
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
6,935
آبریزش بینی اینا که نداشته از عصر؟
فعلا تبشو کنترل کن
با دست گذاشتن نمیتونی بفهمی تب سنج مطمئنه
فکر نکنم چیزی باشه آخه جایی نرفتی ، چیز جدیدی هم نخورده
کاربرانی که از این پست تشکر کردنداربرانی که از این پست تشکر کردند
• شماره مجازی تیندر
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
یوتاب جون تب سنج نداری بهترین جا زیر گردنشه که چک کنی. ببین پاراکید رو با آب قاطی کن بده. انشالله هیچی نیست عزیزم.
من که بچههام دندون در نیاوردن ولی دکترها میگن تب هبچ ربطی به دندون نداره.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۱:۰۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۱:۰۷ صبح، توسط youtab.)
نه ابریزش نداشت نه چیز جدید گفتم ندم بریم خونه خودمون باباشم از پنجشنبه صبح که رفت سرکار ندیده که بگم از اون خدایی نکرده گرفته هیچجا به خدا نرفتیم امشبم به خاطر خودش نرفتیم که ۵_۶ نفر بودن کلا
تر گل تب سنجو گذاشتم خونه همسرم تبداشتچک کنه تند تند
با اب قاطی نکردم دادم مثل واکسن
ارسالها: 5,251
موضوعها: 280
تشکر Received: 22,276 in 4,723 posts
تشکر Given: 14,850
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
24,851
یوتاب رسیدن؟
اگه بهداشت رو رعایت کرده باشی بعیده که دندون باشه عزیزم... چون تب و اسهالی که برای دندونه، در واقع برای دندون نیست و از عدم رعایت بهداشت میاد که بچه هر چیزی رو کرده باشه توی دهنش...
عزیزم این چیزیه که همه مون باهاش درگیریم... اصلا خودتو سرزنش نکن...
اگر بی حاله، تبش زیاده، بالا میاره و... وسایل رو آماده کن که رسیدن ببرید دکتر
حتما بگو که باباش الان کرونا گرفته و قرنطینه اس چون دوره ی کمون هم داره بهرحال...
آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
با گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم
ارسالها: 6,679
موضوعها: 0
تشکر Received: 20,555 in 4,948 posts
تشکر Given: 8,673
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
25,412
فهمیدم عزیزم میگم چون نداری گردنشو چک کن. فکر کردم گفتی بالا اورد پاراکیدو، گفتم با آب بدی عزیزم.
ارسالها: 10,766
موضوعها: 9
تشکر Received: 29,064 in 7,956 posts
تشکر Given: 44,430
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
33,733
نه بهتره یکم حالش جا اومد بیدار شد, نمیدونم
اهان نه ترگل گفتم سرراه بخرن بیارن قبل استا بالا اورد
ارسالها: 3,962
موضوعها: 0
تشکر Received: 9,981 in 2,583 posts
تشکر Given: 21,346
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
11,807
۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۱:۲۲ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۱:۳۵ صبح، توسط 2015.)
یوتاب جان اومدن؟؟
بهتر شد؟؟
یوتاب جان چون میگی همه جوره رعایت بهداشت و کردی و از بابا شم دور بوده من حدسم روی همون دندونه.ببین من دخترم وقتی دوتا دندون پایینش دراومد قشنگ تب کرد...مجبور شدم یه روز کامل بهش استا بدم.حالا تو هم نترس یه کم آب ولرم بذار کنارت باهاش دست و پاشو خیس کن،باهاش حرف بزن.خودتم قوی باش مامان مهربون
فاطمه هستم
ارسالها: 4,457
موضوعها: 1
تشکر Received: 9,621 in 3,200 posts
تشکر Given: 3,566
تاریخ عضویت: خرد ۱۴۰۰
اعتبار:
13,735
۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۱:۳۳ صبح
(آخرین ویرایش: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶، ۰۱:۳۳ صبح، توسط صنوبر۷۱.)
یوتاب مهربون و قوی من که تجربهای ندارم ولی میخوام بهت بگم این اتفاق برای همه بچهها و مامانا میفته مسلمهه که یه تازه مامان توی این شرایط هول میشه چه برسه به اینکه همسرش هم نباشه.خودتو سرزنش نکن تو خیلیم قوی و کافی هستی برای گل پسرت.انشاالله زود زود خوب بشه
|